Söndag...

Söndagar tenederar ibland att vara lite sega o ja nästan småtråkiga... Denna söndag är väl eg inget undantag... Familjen har varit i farten på eftermiddan, ut o käka lite lunch o gått o kikat lite... sen har jag bara bäddat i ordning i det nya gästrummet, inget spec som sagt sängen får ligga där på golvet tills vidare iaf... Nu börjar det väl snart vara dags att cooka ihop lite dinner,vad nu det ska bli känner mig inte särskilt hungrig faktiskt... sen tror jag baske mig jag ska bege mig iväg o träna lite ikvälll, o så hoppas jag kanske jag hinner med en liten fika date som inte hanns med idag på förmiddagen, vore nice nice... men men vi får se....

Tindra står här o leker kung... Hon har satt på sig nått slags stort pannband som hon leker är  hennes krona... Söt som alltid... =) så jag ska väl glida dit o höra vad "Kungen" har att säga.....

Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback