sötsug....

Vet ni hur det är....

Ni vet när man liksom bara får smaka en yttepytte liten del o sen är det slut, då vill man ju ha mer redan innan tuggan är slut... Mycket frustrerande kan den känslan vara. I-lands problem av högsta grad jag vet... men mitt söt sug o sug är inte att leka med.. Att bara liksom få smaka lite o så tvingas gå o vänta på mera..

Ja jag är inte riktigt klok men har aldrig påstått så heller =) Men fy som nu tex fanns det kvar typ 3 ynka godisar kvar i skåpet, vad är det för tease liksom... nu är man ju dösugen på mer men inget finns o inte orkar jag klä på lillan o dra ner på affären nu.. ha ha.....

Har även kommit på en sak till att f-n vad gammal jag borde bli!! Vet ni varför??!!

JO det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet o jag är ju rätt bra på att garva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback