städa= såååååå trist

Hmmm varför är jag så lat när det kommer till städning??

Det är något jag verkligen inte tycker om att göra... Fast det kanske ingen gör, men det finns så många duktiga människor som har helt superclean i nice hemma, hmm här är e väl inte ritktigt så clean..

Jag bestämde mig ju för att kliva upp o ta tag i det där nu på morgonen då jag ändå inte känner att jag kan/vill åka nångonstanns när dem där snubbarna är här... man vet liksom aldrig.. Dock har jag gått o gömt mig för dem den ena mannen var så läskig, ni vet när han hälsar kör han världens blikning o slibbig när man tar i handen nej huga.. hjääääääällllpppppp ha ha ha... Nåja åter till mitt trista tugg om städning.. kände ju liksom att nu var ett ypperligt tillfälle men usch får ingen energi till det, får väl ta mig lite oboy o rostmackor först så kanske energin kommer ha ha...

Idag gick jag o gumman ner på dagis, hon surrade på om ekorrar i träden o igelkottar på backen o var så söt när hon sa åt mig när det kom en cyklist att jag skulle gå åt sidan, märktes att det var det som de säkert pratar om på sina små utflykter från dagis. Det är tokmånga kidz på tindras dagis som e sjuka nu, feber o hosta, men gumman är en av de piggaste på sitt dags, hostar typ inget. (kommer väl nästa v när man har som mest att göra, el veckan efter när j är borta vore såå typiskt!, jag skulle bli så less o slita mitt hår då...) Åter till dagis det är iaf  på ett sätt "roligt" för gumman att de är så få barn nu, för i veckan har alla barnen fått vara med på roliga saker, alla har gått till skogen, alla har gått till den där lokalen på rörelselek, vilket hon verkligen verkar ha uppskattat hon visade hela gårkvällen hur de hade gjort.. Min lillskrutta hon är så söt när hon går ute i sin egen värld, om vi prommar hem ska jag försöka knäppa nått lite kort på henne...

Nej uschan då inte det roligaste inlägget kanske.. ha ha många tråkinlägg nu... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback