Stadsrunda o hörselprov...

Har bestämt mig för att skippa matchen idag visst lockar den lite o Tindra skulle säkert orka eftersom hon liksom är inne på lite tokiga tider ännu sen hon varit sjuk. Men det känns onödigt liksom spä på det istället för att vara hemma o kanske försöka komma tillbaka till normala tider, blir så jobbigt för skruttan på dagis annars.. dessutom vill jag gärna ha tiderna normala när jag är själv i veckan då orkar jag inte med nån kvällssuddande liten skrutt =) Är förövrigt lite trött efter min o A's stadstur oj vad vi sprang runt men trevligt hade vi. Inhandlade inte mkt men såg desto mer.. Vissa affärer spenderdes det lite mera tid på än andra..Blev ett litet köp på Mq en söt liten klänning. Sen måste jag in till stan o fixa till gummans lucia tåg, kan inte bestämma om hon ska få vara söt liten tomtetjej har sett sååå söt klänning med knästrumor o allt, fast jag antar att hon säkert vill va lucia som de stora flickorna på dagis. för de är väldigt viktigt i hennes värld nu att man säger att hon är en stor tjej...

Idag ringde dem från öron jag ska få komma dit imorgon o göra ett nytt hörseltest o äntligen äntligen träffa kirurgen fan vad skönt får vi väl höra vad han säger... ska iaf bli skönt att iaf få komma dit....

Man ska INTE gå på affären när man är hungrig, för VARFÖR hamnar de alltid gosaker i min korg då... typiskt.. =) Nåja ska ju vara duktig o träna ordentligt i veckan iaf...Ja jag ska iaf försöka...

I kväll ska jag iaf se dokumentären om dne där svenska lilla flican som behöver ett nytt hjärta /precis fått.. hugaligen då må ni tro att mina tårar kommer trilla..Nej är för seg för att hänga mer här nu så tjillevippen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback