Tindra arg som ett bi i eftermiddags...

Mitt illamående imorse berodde nog trots allt på det lilla bubblet man tog igår.. det hör ju inte till vanligheterna att vakna lite småseg i skallen så där en onsdag, plus att folk hos Jeanette pratade om vinterkräksjukan o då det är bland det värsta jag vet så var det nog bara min oroliga lilla själ som fick det till att jag höll på att bli sjuk istället för att inse att det var bubblet =)

Har iaf suttit med gruppen idag o jobbat med vår oppnering, var faktiskt riktigt svårt... Det är svårt när man inte ska vara för hård, o när man inte alltid förstår en annan grupps tankegångar,... var mäkta trött när jag slutligen (efter lite affärer som vanligt...) entrade min boning... Kom på att jag återigen lyckats glömma bort att äta...typiskt mig....Gummz var som vanligt på solskenshumölr när jag är själv... NOT... Hon var så arg från bilen upp hit, jag fick bära en vilt fightande dotter som sen vägrade äta middan jag jag stått o kockat ihop mest i åtanke på henne. Först välter hon ut talltirken på bordet... säger att så får man inte göra, att hon får gå in i sitt rum när hon gör så där... Jaha jag skrapar ihop maten o ställer tillbaka den... Vad händer ut ur rummet kommer ett "virrvlande litet monster" o tar tallriken o kastar iväg den på diskbänken... Precis precis vad jag verkligen kände att jag orkade med just då... så det slutade med att gummz inte åt middag utan somande i soffan, så nu sover hon redan hoppas hoppas hon sover för natten nu...men det återstår att se.....Hon var nog så trött efter en väldans sen gårkväll igår o så dagis idag.. lillskruttan klart man blir trött!!

Snart glider lilla A förbi så vi får tonat våra hår o blir fina flickor igen... Fick även ett roligt mess, hoppass det kanske blir så vore nice...

Idag måste man väl kanske se på bönderna hur dem sköter sig... ja vi får se, inte så intressant däremot är det ju greys oxå, fast har nästan börjat se repriserna i stället så får man ju se både desperate o greys i en följd =)

Hugaligen pratade med Papsen för ett tag sen hemma var det riktig vinter med minus 17grader brrrrr sååå kallt... Saknar snön men INTE kylan! men hörrni ni nu ska jag passa på att ringa Anna o hoppas hon har tid surra bort lite tid med mig, är ju nyfiken höra hur det går för henne o lilla familjen, herregus dem är ju liksom 4 i familjen nu, 5 med go Zapp då =)

Puss puss puss puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback