Torsdag.....

Imorse var en sån här morgon då inget började bra. Till att böjra med tvingades jag väcka lillskruttan vilket aldrig är särskilt positivt... Inget var bra trots en lugn stund framför teven, nej då inga kläder skulle man ha o inget var bra... Men tillslut efter MÅNGA om o men tog vi oss iväg til dagis. Idag var en sån här morgon då man nästan känner sig lite ledsen av att gå därifrån själv. Gumman var så arg/ledsen, fast jag liksom vet att det beror på att hon dels varit hemma med mig en vecka samt att hon inte är på så bra humör innan hon vaknat till liv ordentligt. så vill jag lova att såna gånger är det inte roligt att lämna, fyyy det riktgt skär i mammahjärtat. trots att man vet att det i princip går över nanosekunden efter man gått ut genom dörren. Jag fick iaf ett glädjande besked när jag ringde dit för jag glömde ju i all uppståndelse säga när hon vi hon skulle hem idag. hann inte ens gå fem minuter o lillskruttan var redan så glad o lekte för fultl där.. Pust pust!! dock sen till skolan och gruppjobbet, men men det gjorde nog inte så mycket...

Sen var det grupparbete hela dagen, vilket känns på nått sätt känner man sig helt tom i bollen efter en sån här dag. fast visst vi skrattade lite åt att vi kände oss så trötta för sååå jobbiga skoldagar har vi ju ändå inte. Grupparbetet har iaf flutit på riktigt bra och vi har varit ordentligt effektiva och är nöjda med vårt jobb! Kul!

Väl hemma blev det smått panik när jag skulle skicka över dokumentet till Erica och det inte fungerade, Tur som var ryckte brollan in o hjälpte mig, tack tack tack, vad skulle jag göra utan dig i dessa situationer, Fan du är bäst!

Liten summering av dagen:

* Morgonen började skitdåligt, men vad sjutton efter det kan ju dan bara bli bättre!!

* Idag har jag lyckats med 2 klyfiga uttryck, MEN jag har iaf lärt mig längs vägen. Nu vet jag hur granatäpplen ser ut, hur dem smakar och att det är kärnorna man äter. De är alltså inte äpplena som är så där små... =) Tack gruppen för att ni lär mig bli så vis!

* Jag är imponerad över hur duktig vår grupp varit dessa 2 dagar, det har flutit på riktigt bra och jag är stolt över my ladies!

* Jag blev lite lite ledsen över en sak idag när jag pratade med en vän men var nog mest mina egna tankar som spelade mig ett spratt....Ni vet ibland överarbetar hjärnan situationer...

* Jag är lite less över att inte kunna åka på match men samtidigt ska det bli ganska skönt, ska istället ta ett långt bad o ta hand om mig själv lite ikväll. Hoppas dock matchen går bra trots att det finns idioter i vår värld som inte kan skilja på mitt o ditt, fan vilka idiotz gå in och stjäla ur ett omklädningsrum, grrrrrr

* Jag är så glad o tacksam över att min bror är så snäll och hjälper mig med mina problem titt som tätt, fan brorsan du är bäst!

* Jag är hopfull o längtar, jag ryser o myser, jag är jag o fan vad bra jag är på att vara just jag!

Tjollahopp tjollahej från en trött men glad tjej


Kommentarer
Postat av: Sarah

"Vilka små äpplen!" Hahhaa, skrattar fortfarande åt dig och dina små grantäpplen gumman! Ha en jättemysig kväll nu! Många och stora kramar!

2007-11-22 @ 17:30:55
Postat av: Anonym

ja ja jag bjuder er på de , men vad sjutton ska jag veta =)
Har'e riktigt gott du med, kram på dig vännen

2007-11-22 @ 19:13:04
Postat av: Cammi

Jobbigt när de är ledsna när man ska lämna, eller Thilde har nog bara varit ledsen en endaste i gång tror jag men det var hemskt. I morse när stefan hade lämnat henne hade hon varit såååå arg för hennes bästa kompis Robin var sjuk men var på dagis för att lämna sin storebror, hon ville absolut inte stanna eftersom Robin inte skulle vara där! Tror nästan att hon är lite kär hahaha :-) Kram på er!

2007-11-22 @ 22:26:22
Postat av: Anonym

Cammi: Vad skönt gummz är oxå väldans sällan ledsen, igår somnade hon på soffan en sväng p åem o när hon vakande frågade hon genast "får jag gå på dagis nu" Sötungen trodde alltså det var morgon o var ivrig få gå på dagis, så det är verklgien jätteskönt att det är så. Men igår var som sagt ingne kul gång, hugaligen vad det känns i hjärtat o när man ska förklara det för folk som itne har barn så känns det ibland so matt det tror att man är alldelens tossig typ "herregud det är väl bara lämna" Men nej då fyy det känns så tungt just då.... blödig mamma som man är ha ha ha ...
Har'e bäst puss o kram

2007-11-23 @ 09:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback