trevlig kväll, men lite jobbig morgon...

Går kvällen var väldas trevlig, först stod nåt slags" home party" hos Jeanette på schemat, grejjerna som såldes var la inte riktigt min grej... Massa kryddor o såser o sånt, visst vissa verkade jättegoda men var rätt dyra o för en tjej som inte är husmor nummer ett så nja... fast jag köpte nått litet iaf...Efter genomgången blev det gofika , o lite, glögg o vin för dem som önskade, var trevligt började surraom att vi borde ta tag i att göra nått för tjejerna snart, kanske spa.. lät nice så vi får väl se...sen blev det allmänt kacklande som vanligt med typ massa tjejer runt bordet =)

Måste ta mig i kragen o ringa fröken Anna här i veckan , lillgumman har ringt nu 2 ggr precis är jag vart på väg nånstanns.. ringer dig i veckan gullet!

Efter det var grannarna på besök här hemma, gummsiz var så söt lekte massor med lille ozzy när jag kom hem.. söta.. För egen del blev det mer fika då här var framdukat med mackor o juice... men typiskt tpyiskt gubbz han hade liksom inte tagit fram hälften av vad jag tänkt.. typikst gubbar =)

Idag mår jag faktiskt inte alls särskilt bra, jag känner mig helkonstig mår liksom illa o blir typ yr så fort jag kliver upp, hoppas hoppas det gå över snart! Annars kan jag nog TYVÄRR inte delta på morgonens gruppträff ,men jag hoppas det ska bli bättre snart!!

Gummz är iaf hemma ännu oxå var tänkte hon skulle glida ner på dagga typ nu när j åkte men hon är så trött efter sent besök så vi knatar ner lite senare...

nej nu orkar jag inte skriva mer tänkte föröska vila mgi i form.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback