trött förmiddag o mumsig kväll

Idag var nog den tröttaste förmidagen på väldigt väldigt länge... Men jag tog en välbehövlig sovmorgon, men tyvärr resulterade det i att plugget uteblev i stort  sett helt idag med.... fan blir tuffa tag nästa vecka... Nu sover iaf gumman lugnt o inte en enda hostning så hoppas det håller i sig...

Har iaf tränat idag fan så skönt, var typ en veckan sen kanske jag tränade, men oj vad skönt det är åka dit, svettas järnet o rensa huvudet. Var på bodystep idag o oj oj vad fort det gick ibland men det gick faktikst rätt bra tom på speed step delen, så jag är mäkta nöjd över mig själv... ha ha.. Nu ligger man här i soffan efter en sen middag o såklart lite mumma efter det... J envisas med att se Hannibal som vi typ nyss sett, trist...

Vad som händer imorgon återstår att se, jag ska nog vaa ute mkt med gumman iaf om nu vädret tillåter, kanske gå in till stan o ta bussen hem, bara kika lite snabbt på en sak... sen får vi se vad som sker på kvällen, inte bestämt mig ännu fast lutar väl åt att suget på vin tar överhanden ha ha.. Vore rätt nicigt!

för övrigt har jag varit så där blödig som bara jag kan, eller Anna E är nog mig hack i häl på den fronten =) Men tårarna har runnit några gånger under kvällens idol, fast samtidgt skrattar jag åt att dem rinner ha ha.. men nu måste la ändå det vara sams tur att åka hem...

Fy sjutton förlåt för typ väldens tristaste inlägg ha ha

pusssssssssssssssssssss pusssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback