Utgång blev resultatet av min rastlöshet...

Kvällen var iaf trevlig hade lite besök av våra grannar kikade lite fotboll som sverige ju tyvärr förlorade,attans... O så var det dert här med utgång vi började surra lite smått om det på eftermiddagen o visst  visst måste man ut o skaka när gummzis fyllt år, alla skäl är bra skäl liksom :-) Men det blev väldans sent Anna kom hit först vi halv elva o så tog vi lite vin sen drog vi vidare in på Harrys o nya äventyr... Allra först när vi kom dit så tänkte jag herregud är det så här foket som är här brukar se ut.. För oh my god där fanns det ena orginalet efter det andra (självklart var det så att det blev bra folk när klockan blev lite mer vanlig tid man brukar komma ut) Vi såg bland annat en gubbe på 50bast som rockade loss helt sjlv på dansgolvet, han var helt inne i musiken dansade så han blev svettig, han såg inte ens de heta damerna framför han utan körde bara sina moves, fan vad vi skrattade... Vi pratade lite italienska i baren, nått annat freak tog kort på oss (hmm denna person skulle skicka dem till mig sen återstår ju att se ha ha ha) denna person bjöd även på shots o galningen tog in en till sig själv o 2 var till oss o inte sa vi ju nej ha ha... Sen var det dansgolvet som gällde, vi ägde som vanligt ha ha!! Men mitt linne har jag gjort precis som Sverker hade gjort: har kasatat det i soptunnan, fan bara halkade ner titt som tätt, mkt irriternade... Lite roligt var det förresten när vi bara gick ut för att "få friskluft" så gick en väldnas trevlig person vi känner bara där ute på gatan så det var lite kuligt att se han där. Jag lyckades såklart klanta till mig igen o röra ihop lite personer, men men det fick sig ju ett gott skratt men ja ja personen vid lyckstolpen såg bra mkt bättre ut än han som kom fram....

Har iaf kommit på att jag var lite trög igår när våra vänner skojade med lilla mig o "brorsan" hmm det var ju sjävlfallet inte "brorsan" utan en kompis, oj oj ja men återigen det bjuder jag på... =)

Ja vad sjutton kvällen var riktigt skoj men nu , ja nu dröjer det nog nån helg tills det blir utgång o denna gång menar jag det ha ha


Summasummarum: Kvällen var som vanlgit supertrevlig, jag har som vanligt ont i fötterna, Nyfiken på att surra med Anna, brukar allt få oss nått gott skratt så här dan efter ...Johan är mys för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback