Vaken en lördagmorgon

Varför är det alltid så att när man väl är ledig, eller ja gumman är ledig från dagis o man tänkt vara ute stor del av dagen så är det pissväder?? Visserligen regnar det inte men det är grått o trist, jämfört med sol o vacker väder hela tiidgare veckan... Det är som typiskt liksom...

Hmm var iaf snäll o klev upp o skjutsade gubben till hallen imorse så nu när jag ändå är vaken kan jag la lika gärna slänga i en hårfärg i håret, plocka undan lite här hemma o kanske kanske passa på att ta fram böckerna lite, ifall det blir vinarn ikväll...

Godmorgon på er allihopa där ute puss puss

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Åhh Jenny..! Jag vet hur det är med tidiga mornar.. Man får aldrig sova. Ännu värre är det nu när man ställt om klockan. Å andra sidan så somnar de ju lite tidigare på kvällen istället. Ibland i alla fall ;-)

Men du! Du ser ju redan nyfärgad ut. Du ser ju jämt så fin och fräch ut. Hur bär du dej åt? Jag är områdets värsta lodis liksom...

Oj.. nu kom Fredrik in och sa att ni kommer på middag ikväll du och Tindra. Kul!

Postat av: Anonym

Men nu är vädret finti gen så snart bär det av på lite dags äventyr... så spännande saker som lite lunch o lämna tillbak en sen film ,sen blri det la att va ute lite så gumman får ut lite energi =)

Ha ha jag fräsch jämt nej du det där har du nog fått om bakfoten, du kan ju fråga freddan hru fin jag var när han plingade på, hade värsta fula t-shirten o höll på att färga håret, not hot haha
Men du vännen, ingen lodis, du ser oxå prima ut!

see u later kram

2007-11-03 @ 10:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback