Varför gör man alltid så...

Ja nu gör jag så igen... liksom bara sitter här o väntar på att hoppa in duschen man vill liksom inte böjra för tidigt, men det slutar alltid med att man börjar för sent....

Som att det eg seplar nån roll om jag duschar nu eller om en halvtimme, men vet ni det är bara känslan...Där vet jag iaf en som är likdan, en brutta som om möjligt sparar tillfixandet till senare än jag.. Yes allas vår fröken M så klart... Men vad sjutton man vill ju känna sig fräsch när det väl gäller o inte här hemma alldeles allena kl 6, fast som sagt så tror jag inte det spelar nån roll egentligen...utan det hela slutar bara med att man blir mer stressad i slutändan så vad fan jag hoppar in i duchen nu o startar my makeover ha ha...Så jag kan va social o nice när anna glider förbi, innan vi drar mot stan....

have fun!! I will =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback