Vinet lockar ha ha

Vädret blev jättefin så nu har vi varit på lite missons, blev kanske inte så mkt ute lek som tänkt, hamande på ikano, köpte inte direkt nått spec, jo en klänning o ett linne men det ska lämnas tillbaka imorrn, passade inte särskilt bra.
Hmmm vem kunde ana att det skulle sluta med utgång ikväll... :-) ja jag kan helt enkelt inte hålla mig...ha ha Tyvärr hade jag missat att bolaget var stängt idag, men får rafsa ihop nått från kylen, hmm har en bag in box med lite vitt vin kvar, men ingen flarra o helst vill jag ju ha vin, hmm får la kanske ta med den o förklara mitt missöde med bolaget, så de inte tror jag e nån galning som dricker en hel bag-in box ha ha

På ikano var tydligen evelina idag o sjöng (kankse nån till) hon är grym ibland tycker jag, ,men fan vad skönt att sam åkte ut igår..

Grannarna var så gulliga o kom o frågade på morgonen om jag ville komma över o käka lite hos dem ikväll nu när johan är borta, var väldans snällt i självklart det gör jag så gärna. det vet kanske att jag ananrs bara äter rostmackor... =) Nu sitter jag här o funderar hur jag ska lägga upp kvällens fixning, ja jag veti landsproblem av hög karaktär.. hmm skam an duscha innan man går över o fixa håret eller ska man ta en kvickis sen, får nog bli det senare alternativet tror jag..Gubbz o dem får allt ta o rappa på hem från övik sen , får gärna va spännade men fan ingen förlängning idag nej nej då blir mitt tidschema försenat ha ha...

Tror ni förresten att jag pluggat idag?

1. Ja massor
2.Ja lite
3. Kollat igenom iaf
4. Inte rört böckerna
5. Inte rört böckerna men haft lite ångest
6. Inte rört böckerna o inte haft en tanke på dem

Svar....... alternativ 5.... Shit skärpning får nog flytta in i en bunker nästa vecka om detta ska gå vägen...

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Ja du.. vi missade också att bolaget var stängt så det får bli en vit lördagkväll här..

Postat av: Anonym

ja du verkar va många som gjort det faktiskt... men man kalrar sig ju liksom lite trist bara när man ska ut men hittade som sagt lite småsaker i kylen ha ha, see u soon

2007-11-03 @ 16:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback