ZZZZZZZZZZZZZlatan my man!!

Har precis hört på radion om Zlatans nya superkontrakt, han har tydligen skrivit med Inter till 2012, kontraktet är värt YNKA 417 MILJONER, fyyyyyyyy fannnnnnn ,fatta alltså vilka stålar... Men men då är han ju kingarns king oxå!

Oj oj oj tänk om man hade massa massa pengar o kunde göra precis vad man ville, hade blitt en hel del niciga saker, ett fint flådigt hus, en vräkig snygg bil, masssssssssssaaa snygga fina kläder, skor o väskor.. oj oj oj.. sen finns ju andra lite finare saker man oxå gjort om man haft oändligt mkt pengar!!

Nåja dags att sluta drömma o snart sätta igång med det man själv har som sysselsättning just nu o som ger så oerhört mkt pengar....  Gruppen var riktigt duktig idag, o det kommer förhoppningsvis flyta på fint imorgon oxå, med vår fingerade lilla Måns =)

F-n vad jag har varit slö med min träning nu dessa 2 veckor har baske mig inte varit typ en enda gång, skämms på mig, o idag blire nog inte heller.. får väl kanske om jag hinner ta en prommis ikväll igen, Känns lite olustigt gå runt spåret så där sent på kvällen men samtidigt när jag väl går där e jag lugn som en filbunke man möter så mkt folk hela tiden o som jag sagt så är ju tallis lugnt som bara den.... 

Det kommer nog bli den där stressen i år igen när man kommer hem till jul. för nu har folk börjat fråga till höger o vänster när man kommer upp o hur länge man stannar..Fast det gör mig inget jag vill ju oxå hinna träffa alla, det är bara så synd dagarna går så hiskeligt fort! Men jag har ju som sagt ännu inte fattat att julen början närma sig känns ganska långt borta ännu.. Blir iaf sjukt mysigt åka upp till snön o mysa över julen!

Nej ni nu ska jag tjöta på lite om organisationer till vårt grupparbete....

PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du, jag hörde också om Zlatans kontrakt. Jävla svin! ;-) Nåja, en annan hade väl inte tackat nej direkt... Så fine, kul för grabben. Antar att de inte behöver tänka på hur de lägger upp sin budget. N-Å-G-O-N-S-I-N! Undra vad de köper till lill-zlatan i julis...? Dessvärre klarar jag inte av honom... Visst han är duktig men I can´t stand him!! *duckar för de slag som allmänheten antagligen slänger ut över mig nu!*
Puss godingen min!

Postat av: Anonym

ha ha ha.. har inte heller tyckt om honom tidigare, men ändrat mig nu efter att ha "tvingats" se ett par matcher. Man kan inte annat än tycka att mannen är ett vandrande geni i ett par stooooorrra fotbollsskor =) Men hans attityd är väl inte alltid den bästa, fast vet du ibland är det just det som är det sköna med han. att man liksom aldrig vet vad som kommer ur den munnen... ha ha
Men egentligen inte så stor koll på fotbollen alls,men när det är vm el em så då bänkar jag mig oxå...

puss på're snuttan min

2007-11-21 @ 20:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback