bara svammel...

Yeeeesss, fick klartecken från barnvakten igår!! Fan vad nice , det blir nog kul!!

Idag har jag iaf varit yttepytte duktig om än bara yttepytte, jag har faktiskt pluggat lite litegrann så det går iaf åt rätt håll. Vi har la inte direkt gjort nått speciellt idag, lunchat lite på ikano o snabbkikat där.. Även hjälpt A & P med att bära in deras nya badkar, blir nog riktigt nice när det är färdigt vill oxå!! Jo fan jag vill ha min alldeles egen lägenhet att fixa o dona i, fan vad skoj det vore!!

Har nyss varit o tränat lite, sprungit lite o kört core, så man får la inte skratta för mkt på tisdag då gör det nog rackarns ont i magen...

Appropå veckan i skolan så är jag sjukt sugen skippa lite föreläsningar för han som förläste, var en skön prick men inte alls bra på att föreläsa, allt det som han säger kan man läsa i hans kompendie så det  känns liksom som lite tidsödslande att gå dit, nej kanske kan göra roligare saker då.. Ska iaf fixa lite med grupparbetet så då måste man ju gå..

Skrattade för övrigt lite åt mig själv nu när jag brummade hem fr gymmet, vi har nämligen fått tillbaka vår bil för nån dag sen. O nu kom jag på mig själv att köra som förr i tiden... alltså rätt snabbt o med rätt så med hög musik o sjöng med för full hals.. ha ha Man fick liksom inte den rätta stämningen i vår leasingbil eller det handlar väl om att man inte "flyter fram" lika fint ha ha...

Hoppas nästa vecka går lika fort som dessa andra veckor gått, vill ju ha lördag snart igen, :-) Fast jag hopaps att det blir skoj ute, för ofta när man liksom längtar o tycker det ska bli skoj, så blir det inte lika skoj. så jag får la tänka hela veckan att fan det blir nog skittrist...:-) Har iaf lovat att inte bli lika "tidig" hem denna gången! :-)

Gubbz glider nog till Mora redan på fredag morgon  och hem först på lördagkväll tror jag så då får jag o Tindrizen busa på här i Linköping för oss själva ska nog inte alls vara några problems,..Fredagarna är ju liksom vigda åt idol nuförtiden o såklart måste både jag o gumman få vårt "lördagsgodis" som vi ofta tjuvar med o tar på fredagen....

Kommentarer
Postat av: Cammi

Det är jättekul att fixa o dona hemma, men man vill ju att allt ska hända på en gång vilket är lite svårt med en 2 åring full av bus :-) Thilde brukar få låtsas måla när vi bygger men det finns alldeles för mycket farliga saker som hon kan få tag i, så därför går det ganska sakta för oss :-)

Skönt att ni fått tillbaka bilen, hoppas det inte blev dyrt för er!!!

kram

2007-10-14 @ 21:04:30
Postat av: Anonym

JA men ni har ju iaf eget!! Kul kul... man ska skynda långsamt ha ha...

blev inte farligt dyrt alls faktiskt...

Kram

2007-10-16 @ 22:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback