Det kan bara inte stämma...

Fan vad less jag blir, det kan bara inte stämma. Hade redan en gnaska "saftig" löneskuld från jobbet, eftersom jag hann ta ut massa sem innan jag slutade. MEN nu jäklar kom nästa lönebesked o då har klantskallarna lagt till typ vad jag skulle tjänat denna månad, FANNN det kan ju bara inte stämma! Alltså om man fått lov att va tjänstledig så kan man ju inte måsta betala för det man skulle tjänat??? Ringde till löne på en gång o sjävlfallet var tanten inte där som hade hand om detta, men en annan som skulle kolla upp. Så nu är jag så arg o även lite worried såklart, inte direkt kul ha världens jäkla löneskuld. Den första delen var fine men det där måste dem ju ha gjort fel! IRRI

I övrigt har jag lunchat lite med anna på stan idag fiket som hör ihop med designtorget, myspysigt var det där. självfallet hann man in i nån affär oxå. Har tydligen öppnat en ny skoaffär i stan , nice =) Många fina skor till ganska bra priser oxå!
 
Tydligen är det hallowen nästa helg, det hade lilla jag helt missat, eller började grunna lite på det för nån dag sen men trodde faktiskt att det var sista helgen i november *skäms* få se om man hittar på nått spännande då..Kanske gumman får sig en liten häxdress iaf... =)
Blev ingen träning på gymmet idag, ska istället snart ta en prommis i det härliga vädret!!

Snart helg igen, skönt skönt! För er som e lite nyfikna så har vi inte hört nått om läggan än, igår hade de itne hunnit kolla än. Men jag vill verkligen ha den men är nog väldans skeptisk med tanke på var den ligger o när de inte har nån ritkgt kö, det dyker nog säkert upp nån som känner nån,......

Nej inte tid med detta mer.. så kramen på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Hej på dej!

Det blev verkligen en cliffhanger det där med lägenheten. Men man kan ju undra varför det tar sån tid... Dom har inte någon budgivning på gång "under bordet" (så att säga)? Om det är så så får ni väl va´ med ;-). (Ojsan.. det där var uppvigling va? :-))Annars kan det väl inte vara så svårt att bestämma vem som ska få den om det är flera intresserade. Annars förekommer en del sånt
här omkring. Min syrra och hennes gubbe hade en lya på gång inne i stan som skulle bli deras enbart om de kunde tänka sig att köpa en diskmaskin för 50000.

Vi har lagt ett bud på en liten 4:a här i Tallis i dag. Men den kommer säkert att rusa i väg så det blir nog inget. Men här blir man ju ruinerad...

Postat av: Anonym

Jaha men oj vad skoj, vi ska hålla tummarna!

jasså det kan va så.. ja jag kan tänka mig iaf att det blir nån som verkligen visar framfötterna.. hmm men men vi får se...

2007-10-25 @ 14:57:17
Postat av: Lotta i huset brevid

Ja.. de kanske väntar på ett bud ;-)

2007-10-25 @ 15:24:38
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Cicci

Gumman, hoppas verkligen det löser sig med pengarna. Man ska ju inte behöva betala pga att de på lön har gjort fel. *håller tummarna*
Om ni inte får den här läggan så är jag övertygad om att det snart dyker upp nån ännu bättre.
Tror lillgumman skulle bli toksöt som en liten häxa, hihi ;) Fast tror hon skulle vara ännu sötare som prinsessa :-)
Ta hand om er, vi hörs av. Kramisar och hälsa övriga familjen Franz

2007-10-25 @ 17:55:54
Postat av: Anonym

ja visst hellre en prinsessa utklädd till häxa, än en häxa utklädd till prinsessa =)
De skulle ringa upp fr löne imorgon bitti så här komemr inte sovas gott för det handlar om bra många tusen kan jag lova...
Miss u gumman kram kram ta hand om er med!

2007-10-25 @ 18:25:40
Postat av: Sannis

Min lilla tösabit :-(
Hoppas, som jag skrev på MSN nyss, att allt löser sig till det bästa! Njut kvällen så hörs vi världens finste Jenny!
Mjauuu!

2007-10-26 @ 22:12:20
URL: http://jagodu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback