Dottern piggare än en själv...

Gumman visar inga tecken på att vilja sova än, konstigt hon som brukar vilja sova redan vid 6, hon måste ha hunnit med en mikrolur i soffan i em. Hon pratar för fullt nu om "sitt hemliga dagis" o "sin lillasyster" (måste ha fått det från dagis ,för här vankas då minsann inte nån lillasyster ha ha) Hon pratar oxå  "sitt kalas vilka som ska komma"... oj oj oj full rulle.. Tydligen heter hon inte Tindra mer, utan nu kallar hon sig Ella, ha ha tokungen vår.. Alltid som piggast när man själv känner sig trött o slö... =)

Har själv nyss ätit mina favvisar mackor o oboy, yes jag vet det är ett stående inslag hos mig, skulle inte klara mig utan oboy ha ha.. Har även varit flititg o tränat i dag, fast det blev så sent o var så himla mkt folk, inte för att jag e folkskygg, men när man ska köra styrke är det skönare omdet är lite halvmkt folk, så man slipper vänta på grejjerna el inte kan köra som man tänkt sig.. Har även hunnit med en snabbis till ikano.. ha ha..

Snart fredag o helg fan vad nice, hoppas hoppas att det blir som jag önskar!

Kram kram på er där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback