en trött kväll.....

Japp idag gjorde jag det iaf, ja det som jag nu tjatat om hela veckan, tog mig iväg till gymmet, fan så skönt! :-) Varje gång man väl är där undrar man varför i helskicke man varit så lat så länge nu, nej nu gäller det få lite rutin på att gå dit igen bara... Är dock verkligen inne i snarra spiralen e fan sugen på nått gott varje kväll, får la föröska bryta detta. Ikväll ska iaf kikas på bönder o på greys på tv! Sen lär man nog snarka ganska kvickt, känner mig ruskigt trött idag... (har ju även fortsatt min stadstur idag , med de affärer som ej hanns med igår, oj nu vet jag inte vilken av 3 klänningar jag vill ha,, hmm men tyvärr gapar kontot ännu k*k tomt grrrr) Började även renskriva mina anteckningar men kom inte så långt, pust pust men men ännu "länge kvar" till tentan..

Imorrn är det föräldramöte på dagga, men det missar vi, vilket fröknarna förstod (var många som inte kunde gå..) Imorrn är det ju dags för hemmamatch igen, denna gång ska gummz med får se hur det går, förra gången somnade hon en stund i min famn för att sedan självklart spinga fram o tillbaka i logen....nåja vi får se, det jag ser framemot allra mest är faktiskt att det blir helg, vilket vissa räknar redan från i morgon, ska bli ruskigt skönt o trevligt!

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Duktigt jobbat! Jag är också ALLTID sugen på godsaker. I desperation har jag nu börjat fundera på att skaffa såna där töntiga stavar som en del gamla tanter har när dom är ute och går.. haha.. naerå.. men jag skulle också behöva röra på fläsket. Här är det dock tiden som inte räcker till...

Osmidigt dagis som lägger möte då det är hemmamatch ;-)

Postat av: Anonym

Har hållt mig hela kvällen än så länge, bäst somna snart nu då så jag itne hinner hitta nått gott att sätta i magen (fast nattetid är det ju emst gubbz som är kring kylskåpshörnan.. ha ha)

2007-10-10 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback