Fokus på konstiga saker...

Spelarna festade i natt - trots miss!

Ja så lyder rubriken idag i afonbladet, shit vad less man blir, fan vad spelar det för roll! Jag har ju visserligen hört att matchen var värdelös men vad ska dem göra istället då, gå hem på sina rum o ligga o grubbla i alla evighet. Man kan ju förstå om nästa match hade varit typ imorrn eller så men nu är väl så inte fallet? Så vad fan klart dem vill gå ut o festa när de väl är hemma i sverige. Nej Såna där skitsaker som de skriver blir man så jäkla less på....Man hade väl dessutom gärna varit där på krogen där grabbzen var ha ha...lite ögongodis har ju aldrig skadat... Skämt å sido. Men alltså, bara löjligt, tjafsa o mderas utgång EFTER matchen!

Har inte kommit nån som helst vart i min städning, blir nog istället en lunch på stan när gubbz kommer hem ska iaf förslå det!!

Tack familjen franz för min present!! Välbehövligt o bra, blir nog ett bidrag till en ny vinterjacka så jag inte fryser häcken av mig i vinter....

Hmm skiter altså idagen städning, (ja kanske senare) nej nu skriker magen efter mat, så jag ska la fixa mig lite finer o förhoppningsvis lura med mig gubbz på stan för lite lunch.

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Vem vet.. de kanske bara var ute och dränkte sina sorger.. Nae skämt å sido. Egentligen tycker jag att alla andra ska skita i vad de gör. Faan.. de är ju bara vanligt folk de med som har rätt att göra vad de vill. Vad kommer sen liksom..? Ska man ha synpunkter på vad se käkar och bor eller?

Postat av: Sanna

Hallå Grynet! Hoppas du har det great! Här rullar det på.. TOK mycket i skolan så det är ingen tid över för skojsighter om dagarna här inte. Imorgon skulle jag tex vara ledig men det satte ett stoooort
grupparbete stopp för. Buuhuu! :-( Men ja, ja skulle tro jag överlever! Löste längre ned att du var omskriven som the fucking good looking hoootie. Stämmer SÅ bra SÅ! Miss U honey! Pussis

2007-10-18 @ 19:07:20
URL: http://jagodu.blogg.se
Postat av: Anonym

Lotta: Jeps just så man tänker ibland, att visst de är offentlgia personer men liksom ibland är det bara för patetiskt, vad de skriver om..

Sanna:Gummsiz då hoppas det går bra o att du får lite ledigt efter allt plugg, bruakr ju liksom gå lite i vågor, jag har oxå eg massor att göra men kommer mig f-n inte för...
Vi e ju hooooottties båda 2, så rackarns när A o J spelar ihop, grrrrr ha :-)

Miss u to babe!
Kramizzz

2007-10-18 @ 19:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback