Ingen karaktär just nu...

Nej ni fan fan fan, känner att jag har dålig karaktär för tillfället vare sig plugg eller träning har det blitt på sistone.. helt andra saker som snurrat i huvudet. eller plugget har alltid legat där i bakhuvudet men fan inte mkt mer...

Snurret ang bostad har nog svalnat, blir nog kvar i tallis, trivs ju bra "här ute", skönt för gummzis när hon trivs så fint på dagis. Men vi ska fixa till litegranna här bla egna möbler i vardagsrummet så det blir nog lite schyrre, tyvärr var det typ 4v leveranstid på vår nya tevemöbel, men vad fan har den förre hållt tills nu står den nog pall nån vecka till, ja om ingen blåser för hårt på den, för vinglig som fan är den. Imorrn ska jag o kirra vardagsrumsbordet, det står iaf på det att det skulle vara en lagervara så hoppas hoppas det stämmer då. Måste även höra om det finns nån som kan sätta upp våra fond väggar till en billig slant...

Hoppas nu våra kära malmöbor gör slag i saken o kommer o hälsar på nästa helg vore grymt grymt skoj att ses, surra strunt, mysa kolla in stan haha o även gå ut o skaka rumpa, våra guldstjärnebarnvakt har ju lovat ställa upp då, fan så grymt!! Hoppas på en trevlig o blöt förfest med ha ha.. Lördagen blir nog en trevlig kväll , jag hoppas att A & P oxå är på som tidigare planerat... jag har lite plans som jag hoppas klaffar skulle nog bli väldans trevligt!

saknar o tänker på en del av där ute i landet o önskar ni fanns närmare men hoppas vi ses snart snart , väldigt snart! Kram  o kyss

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Säg inte högt så F hör att folk från malmö kommer hit. Då lever de farligt ;-) Jag få försöka avleda honom under tiden så han inte ser dem! Kanske ska smuggla iväg honom någonstans...

Postat av: Anonym

Men vi har pratat om det där tidigare, tror det var lugnt med tanke på att d bara bott där typ ett år o egentligen är kalixbor... haha

2007-11-01 @ 13:20:06
Postat av: Lotta i huset brevid

Ja.. men du vet.. han har ju ändå sålt sin själ till djävulen ;-)

2007-11-01 @ 13:28:10
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

ja men jag får la be dem masekra om sig till K.J då.. lite för mkt solarium så det är kräftröda i ansiktet o sen så får de la sätta på sig nån stor vit/grön tröja... o sjunga den där sången om Percy... kanske funkar...

2007-11-01 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback