Inte alla som har bajsande giraffer i sin kalender...

En helt vanlig dag innan fest på kvällen, just nu gör man liksom inget vettigt men man har ändåinte vett börja fixa sig itid, utan nej får rusa runt hela huset som en galning sen ha ha... Fast jag tycker faktiskt ganska snabb på att fixa mig.. kan iaf när jag vill ha ha... Men när det är partdags så är det alltid nått som drar ut på tiden..Dessutom vet jag inte ritkgt när C kommer, jag ska iaf åka vid 19, vet itne riktigt än hur, men men det finns ju alltid cab. Tänke först ta kärran själv o så får J hämta den där när han kommer, kruxet är bara det att det är svårt beräkna hur länge det tar från mora hit, så det kan vara lite dumt, nåja ska ju bara till johannelund kan ju inte va så dyrt med cab, för cykeln orkar jag verkligen inte ta. dessutom inte när den är i detta skick, kedjan hoppar tp i varje gupp, man måste nog spänna åt kedjan eller nått sånt, hur sjutton man nu gör det..

Kan även infoga att gumman sitter här brevid o ritar giraffer som bajsar i min kalender, "de är stora o bajsar stora bajskorvar" ha ha :-) sen har hon även rittat mommo som spelar hockey :-)

Har för övrigt var o inhandlat nån slags kabel som man ska ha mellan datorn o teven men fick ingen bild på teven så det får bli hockeem här nån annan em...Fast nu ligger jag o gumman faktiskt o kikar lite på datorn, hon vill mest se på pappa o patrik o självklart målvakten.. så vi ska väl återgå till att se nu, tror 3e började just...

En till lite pinsam sak gummz gjorde idag, var att hon återigen gick omkring på bolaget o sa "Morfar dricker ölll, morfar dircker sån här" ha ha.. (Min pappa tål inte mjölk o dricker typ en lätt öl till middan... )sen sa hon" när jag blir stor får jag dricka öl" Det är standard frasen just nu. det är så mkt hon ska göra när hon blir stor.... Men lät lite illa gå där o säga hon ska dricka öl när hon blir stor ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback