Kände för lite snuskiga historier ha ha

Så för er som är lite pryda eller inte uppskattar såna här skämt, ni kan ju liksom ignorera detta inlägg då ha ha

Kvinnor är magiska skapelser: de blir våta utan vatten, blöder utan att vara skadade, ger mjölk utan att äta gräs och kan göra benlöst kött stenhårt. =)

Den främsta av alla ivrigt simmande spermier: Halt kamrater! Vi är lurade! Vi står i skit upp till knäna.

Gösta kommer in i badhuset och vrålar till Arne som står i duschen: Fan du runkar ju. - I helvete heller jag får väl tvätta kuken så fort jag vill. =)

Lillebror 8år tjatade på storasyster att få se henne naken, efter en stund fick han se o sa. Åh gud vilken tur, i skolan sa Åke att du fått kuk igår.

Vet du att det finns 70 sätt att tillfredställa en kvinna? en 69:a o en tur till Ullared.

Mannen till frun: - Fan, har du tatuerat en sol på musen? - Ja, nu har du klagat på vädret hela sommaren. Nu kan du ligga här å lapa sol hela vintern.  =)

Den ena spermien sa till den som simmar brevid: - Fan, jag är helt slut är det långt kvar till äggstockarna? - Jaa, mycket vi passerade just halsmandlarna!

Frun till mannen: Vad ska jag göra för att få större bröst? - Gnid dem med toapapper några år. - TOAPAPPER???? - Ja det funkade ju på arslet ditt.

Lille Petter överraskade mamma och pappa i sängen och frågade: Vad gör ni? Bakar kakor sa pappa. - Å, är det därför mamma har glasyr i ansiktet?

Kommentarer
Postat av: Annicka

Tack....härligt att få garva av sig lite.Älskar sjuk humor. Jag kämpar på med läggan, idag har dom lagt golvet, äntligen. Så förhoppningsvis kan jag tapetsera lite till helgen.Hoppas att ni mår bra, kram kram.

2007-10-18 @ 18:46:46
Postat av: Anonym

Hej gumman!
Vad bra då e jag inte ensam ha ha
Tänkte på dig idag, skulle ringa el skicka mess, men du hann före.. Vad kul det går framåt med läggan, spännande får ta liten partylarty där nästa gång man e hem :-)

Hoppas allt e finemang med dig med kram kram

2007-10-18 @ 19:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback