Lördag...

Lördagkväll: Vad händer då????!!

Ska vara helt ärlig ikväll händer nothing o fyyy fan vad skönt för en gångs skull (elller njjjjjja nu ljög jag nog ändå litegrann, hade nog faktiskt gärna varit ute o svirat oxå, men får hålla mig hemma idag..) Fast det ska bli ruskigt skönt, har nyss öppnat en liten cider o när gubbz kommer hem vid niotiden blir det att kika på nya beckfilmen...


Har kiakt lite hockey idag, mkt frustrerande måste jag säga, med så många chanser att inte få dit den!!  J var helt ok, hade lite otur när han satt utvisad vid 0-1 o sen "snubblade" o bortpetningen av pucken misslyckades, i övrigt bra insats.. Sitter förövrigt här med teven på o nu börjar visst landskamp i fotboll huga, byter fort, enda orsaken
att se på den är väl för att kika in alla sötnosar ha ha...

Håll tummarna att vår barnvakt kan passa Gummz nån timme på lördag (fr typ 19-23) ,är sååå sugen gå ut då, fyller ju dessutom år då, så då måste man ju få fira ;-) (eller ja vad fan nu kommer vi till det där fira att man blir äldre, men vad fan iaf en orsak att fira...)

I övrigt blir jag lite konfunderad över en persons beteende men inget jag orkar lägga större vikt vid... känns som att det är många tomma ord där o lite handling, men spelar ju alltså eg ingen större roll bara skönt börja komma underfund med detta! ...

Snart ska lilla jag ta o ringa till A o höra hur det går  som nybliven 2 barnsmamma, har tänkt massor på henne men inte velat "störa" kan tänka mig det är nog mkt ändå, Men gumman jag är supernyfiken o längtar efter att få prata lite med dig! Vet ju inte ens vad ni tänkt att den lilla ska heta... söt som socker var hon då!!

Hmm funderar även starkt på läggan på engelbrektsgatan,både billigare, närmare stan o en fin lägga.Men kanske lite väl tråkigt kidz område samt kanske onödigt då det är fr 1 /12, samt det här med gummans dagis.. Trivs ju bra här är inte det, men fan så snuskigt dyrt, för en hyres tycker jag..Hade jag ensamt bestämt hade det nog lätt blitt engelbrektsgaten (eller den på kungsgatan) men gubbz är lite mer tveksam spec nu när han kommit på sina nya planer, hmmmm alltid är det nått...Nåja vi får la se blir nog kvar här..

Idag har jag INTE varit duktigt, haft framme plugggrejjerna hela dagen men bara renskrivit typ en sida av hundra, fan vad slööööööö, O imorrn skulle jag vilja hitta på nått riktigt skoj ,vad har jag ingen aning om, men nått kul skulle jag  allt vilja göra.. Ska iaf träna på kvällen det vet jag...

Även skönt höra C är på plats o att resan gått bra, hoppas fortsättningen går lika bra, vi tänker på er, kramar!!

Stor kram till er alla där ute!!
Nu dags tända "lite" ljus o bara myyyyyyyssssssa (synd bara man är allena än så länge...)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack gumman. Vi tänker på er också.
Nu ligger jag på hotellet efter en liten runda på ett "mall". Fanns både ett och annat att se och det spratt allt till lite i shoppingarmen, men det blev inte mkt mer än schapoo, plattång och sånt. Så jäkla billigt. :)
Freddan är på match, kommer hem i natt nångång. Jag ska över till en annan tjej och kika på matchen, som vi tror går på TV.
Klart du ska fira lite när du fyller, självklart. :-) Synd jag inte kunde vara med och fira.
Hälsa J och krama Tindra.
Kramisar

2007-10-14 @ 00:13:41
Postat av: Jensan

Kan tänka mig det spritter till i shoppingsuget =)
Hoppas du hade trevligt hos damen o att ni får det myspysigt nu! Ja du synd du inte kunde vara med för klart det blir skaka lite rumpa då :-) Men vi har ju många fördelsdagar kvar att fira ha ha... TA hand om dig! Kram o hälsa!!

2007-10-14 @ 09:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback