Måndag igen, inget fel på den dan enligt mig, men som sagt för vissa andra så... :-)

Fan jag tror jag dör snart, ingen musik i datorn o inget nedladdningdprogram heller, vet fankilanken inte hur man gör, fast *host host* inte skulle jag ladda ner i alla fall, men fatta så sjukt less man blir när man hör nya bra låtar som man vill höra på igen o så är man helt lost här, nej du nu måste vi få hit en fixare snart... ha ha

Började klockan 8 imorse, pust, dessutom för sov jag mig, typiskt men jag hann i tid iaf..I övrigt var vår manliga lärare nog av singel sorten  han överumpaldes nog av alla kvinnor som är i vår klass o lade fram det ena efter det andra skämtet om att bjuda han på "äpplen" o sina högskolepoäng skulle ses som rersurser (kvinnor väljer tydligen partner efter dennes resurser enligt nått synsätt, o enligt honom så var alltså hans högskolepoäng riktigt bra resurser) mm mm ha ha.. Lite läbbigt tyckte jag nog allt det var, tur han bara var vikarie :-)

Idag smäller det igen japp idag är det återigen dags för nya tag med träningen, jajjamensan nu är det färdigt med undanflykter för denna gång, nu ska jag fan dit o svetta skiten ut mig , ska bli grymt kul! Måste för övrigt bara få tag i nån bra massör som kan fixa min nacke o axlar, hoppas det inte blir värre om jag tränar borde la bli bättre...

Idag berättade Anna för mig om hur sjukt kul de hade haft de på Harrys, inte anant än man önskade man varit med, jag tycker oxå det är grymt skoj där, så hips vips har man redan börjat prata om nästa gång man ska ut men nu dröjer det nog, ja iaf två helger ha ha då fyller ju lilla jag år, så kanske kanske man får gå ut o "fira "nej då vi får se. Surrade bara lite om partylarty, men men inte nu på ett tag iaf.. nu ska jag träna o mysa. Veckan är faktikst ganska lugn, bara skola idag, imorrn o på fredag (om vi inte ska fixa med gruppupg i veckan förstås men då vår riktige lärare var sjuk så vet vi inte ens vad den går ut på, får la se om han är där imorrn)Är iaf sjukt bra väder idag så jag kanske en liten prommis i friska luften är på g, ska föröska dra med mig gubben ut, brukar gå lite trögt ibland.. Han har förvörigt pajjat min cykel, grrrrrrrrrr! Fast bara kedjan som hoppat men det måste han allt fixa, behöver ju min lilla cykel! Nej nu ska jag ut i fin vädret så go kram på er alla!  En extra stor till Johan såklart :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback