Måndag igen....

Oj vad tiden går fort, kom idag på mig med att det redan är den 1a oktober. Fick lite panik i bilen på väg då jag kom på att jag inte betalat räkningarna ännu, shit hade hursom tänkt göra det idag, men trodde typ det var den 28e eller nått sånt. Var far tiden egentligen???

På torsdag bär det alltså av hemåt ska bli mysigt, var först lite sugen boka om min resa o kanske åka redan på onsdag men vi har tentagenomgång då, så det blir lite knivigt (fast jag hoppas vi får ut den innan, så man inte behöver gå o lyssna på det...)

Igår såg jag på ett sååå roligt program på 6an. Tror det hette "Mitt i nyllet" med Tilde Fröling .Ett sånt här roligt skämt program när det skrämmer folk o allmänt bara driver med folk. Satt o garvade som fan ibland. Dessutom tycker jag hon är grymt skön o rolig brud.

Fyyy bubblarns snart dags för föreläsning, sen lite gruppjobb. Känns inte så där jättemotiverande eftersom jag ändå måste göra den första gruppuppgiften enskilt då jag missar seminariet för jag är uppe i norr.Dessutom vill min förkylning aldrig bli bättre, sitter återigen här o är lite lur på att man kanske har feber. Så egentligen borde man väl inte varit ute o svirat i lördags utan hållt sig hemma, men va fan man lever bara en gång o det gäller att passa på =) Men men nu färdigklagat från min sida!

Ska skriva ut lite papper till föreläsningen nu o ladda upp för att orka sitta o lynnsa på detta, så vi hörs so long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback