Noll motivation...

Ja just nu är motivationen lika med noll, zero, bortblåst! Har faktikst sökt 2 jobb idag. Jag vet inte om det är bara för att tentan närmar sig då brukar man ju vilja göra allt annat. Men jag känner bara lite som så "att vad sysslar jag med egentligen" Jag har ju liksom redan den utbildningen jag vill ha, o kan jobba med det jag vill.. hmmm varför läser jag detta.. eller svaret på det vet jag oxå, för att det blev en slags nödlösning när jag inte alls trivdes med rabalderet inom psykiatrin, o när jag  va ny i stan. Dessutom intressant med bvg.  Men nu lockar mitt yrke på mig känns det som.....det stora kurxet är ju bara få ihop det med tiderna oxå, därav plugg oxå... men men ska föröska sluta tråka ut er med mitt svammel angående detta , men jag är ju en velig dam, ibland.... :-)


Ska glida o kika på en lägga i stan i dag (hyres) Såg sjukt mysig ut så vi får se ... får ge er uppdatering sen!!

Fan nu har snart hela dan gått åt o visst jag har öppnat öckerna men inte mkt mer... Ska iaf glida downtown en sväng i em, fast inga speciellt spännade inköp står på listan, mera nödvändiga tråkiga saker man måste ha..

Imorrn är det match igen o vi ska ha barnvakt, skönt kan man kolla lite ordentligt o samtidigt vara lite social. Hoppas hjärtat somnar innan jag åker bara men det borde hon. A & E skulle nog följa på matchen imorgon kul kul!

Hmm nej nu får det räcka med ordbajseri för denna gång.. så Pusssssssssssssssisssssssssar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback