På allmänn begärn..

Okej här kommer lite pics från vår förfest....
 Puman =)


 Allas vår Laura, som snart ska ut på nya äventyr, u go girl!!

Nina o Marran, gobruttorna!
Singstar, Erran o Nina knäckte nog, ja iaf mig ... :-)

Jag o Marran mys mys!!

Värdinnan i egen hög person, Erran tack för en supertrevlig kväll...

Sen fastnade vi visst i vimmlet oxå men gick ej få in denna bild här... kanske lika bra det ha ha..

Men som ni ser var det en trevlig kväll, fylld av toksköna sjuksöterskebruttor, miss u all!!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Niciga pics på dig och tjejerna. :)
OCH fin teckning/tavla Tindrisen gjort. Mysigt med hösten.

Jag hoppas att jag får åka på onsdag, hoppas innerligt att visat kommer imorn till posten så jag kan springa dit och hämta det, ringa Fredrik och be honom säga till att de ska boka biljett tills på onsdag.
Längtar galet efter att få krama honom igen.

Jag ringer o säger hejdå innan innan jag "far" :-)
Kommer sakna dig o hela tokiga familjen Franz.
Kramisar

2007-10-08 @ 20:00:09
Postat av: Erica

Iiih.. får jag sno två av bilderna till min blogg?? Länkar till din blogg såklart =) Pleeease

Postat av: Anonym

Självklart inga problem gumman!

2007-10-10 @ 16:41:37
Postat av: Erica

Tack =)

2007-10-10 @ 19:38:57
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback