Partylarty!!

Gårdagsvkällen var nice, började som vanligt med att vi blev sena.. Av en massa olika anledningar, lustigt att det alltid lyckas bli så...
Nåja i brummade iaf mot Evve där vi käkade gott, drack vin o surrade massa strunt, sen begav vi oss in mot stan i världens limotaxi ha ha kul kul.. I stan väntade Harrys, vi dansade som tokar o hade väldans trevligt. Men faktiskt så kände jag efter ett tag (vilket e ovanligt för att va lilla jag) att nej nu vill jag hem. Jag kände bara att nja det räckte med krogen nu... Fanns andra saker jag mkt hellre gjorde. Dessutom kändes jag mig lite risig... var nog egentligen inte helt frisk. När man har varit ute brukar iaf jag sova som en klubbad säl men inatt har jag haft lite frossa av och till, så helt frisk var man nog tyvärr ej. Kanske där av man inte orkade håll ut hela kvällen... (eller jag så tidigt blev det väl inte ändå ,men vi åkte iaf en halvtimme innan stängning ha ha...) Fick skjuts a A, tack så mkt var superdupersnällt!!

Så tack så mkt brudar för en toppenkväll!! alltid härligt surra strunt med er o shake ass!!


image358
image361




Idag blir det äta god mat o smaska i sig stor fet bit tårta!!! Yummmie!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heeelvetee Jenny!! Vilken puuuma! :-)

Postat av: Benny själv :-)

Sanrare en fuuuuuuullll katt med klös i ha ha ha.. :-)

2007-10-22 @ 08:52:33
Postat av: Marran

Hej gumman! Måste skriva samma sak som föregående...:) Fan va snygg du är! Verkligen en puma med klös i...:)
Kram Marran

2007-10-22 @ 09:32:44
Postat av: Jensan

tack så mkt, gullig du är vännen!!

2007-10-22 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback