Saker man borde göra men inte gör...

Saker man borde göra just nu:

1. Plugga
2. Plugga
3. Plugga
4. Kanske äta frukost
5. Klä på sig
6. Sluta sitta här o spana på inredning
7. Sluta dagdrömma om annat


Saker som jag vill göra just nu:

1. Allt annat utom att plugga just nu så listan kan bli lång...
2. Fixa myspysigt hemma
3. Kila ner på stan kolla läget lite
4. Ut på prommis i finvädret
5. Ner på gymmet o svettas lite
Plus många många fler saker... varför är det alltid så att när man verkligen verklgien borde plugga så är allt annat så bra mkt roligare till och med att dammsuga kan vara en fröjd, ja dra en tanog med herr dammsugare är fan så mkt roligare än att läsa om Maslows o herzberg o de andra skitsnubbarna .. ha ha..


Saker som jag gärna  gör snart:

1. Mys med johan såklart
2. Hittar på nått ritktigt roligt
3. Börjar fixa mys hemma

Men vad fan det här håller inte, nu bara måste måste jag plugga lite...

En sak som är sjukt surt är att Magnus betner var fullbokat vi som skulel gå dit nästa lördag o garva järnet, men men inget att göra åt ,men fan så synd!

Nej vad fan tyvärr så måste jag glida mot böckerna nu...

Kommentarer
Postat av: Cammi

Ja du när man ska plugga gör man allt annat än pluggar, jag har noll energi till det. Kan verkligen inte koncentrera mig just nu! Dessutom ska jag jobba i kväll o känner mig bara stressad för att jag vet att jag måste i väg...visserligen inte förrän kl 17 men jag blir ändå stressad av att veta att jag måste duscha o fixa till mig :-)

Vi ska ha en liten klassträff den 30 nov då ska vi faktiskt o titta på Magnus Bretner, ska bli riktigt roligt faktiskt jag har ju aldrig sett honom! Synd att inte ni fick biljetter!!!

Plugga nu JennyBenny för det ska jag göra ;-)

2007-10-31 @ 09:59:31
Postat av: Anonym

ja ni komemr ha tokkul på betner han e ju störtskön =)

ja undra varför d alltid är så när man vekrligen måste plugga att man gör precis allt annat istället...Lycka till med ditt plugg gumman o trevlig helg kram kram

2007-11-03 @ 15:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback