Slutade med en runda på stan...

Idag har varit en ganska mysig dag, föreläsningen var faktiskt riktgt intressant var om personlighetspsykologi, kul kul! Sen var det tänkt jag skulle köpa en frukt glida iväg o träna men magen skrek efter mat o när A frågade om jag skulle haka på lunch är ju inte jag den som är sen att nappa på det. Så in mot stan bar det blev en lunch på (glömt vad det hette men ligger brevid harrys..) Mumsigt med bakad potatis. Sen var a sugen på en stadstur o jag var ju såklart tvungen smälta maten lite innan träning så en liiiiiiiten sväng skulle jag väl allt hinna med att gå stan...
Jo tjena tror ni det blev en liiiiiiiiten sväng, nej pyttsan vi hamande i typ varje  affär o fråga mig inte varför men vi snöade in på ämnet partykläder o var liksom ute efter detta hmmmm.... A hittade en jättefin tunika/top!, hittade själv en fin fin klänning men det var f*****ing K*k tomt på kontot, åhh så less, vill ha! Nåja jag la iaf undan den, (ja jag vet som vanligt...)  Vår liiiiiiilla stadstur reulterade i att träningen uteblev även denna dag, men fan skitsamma känner mig ändå ganska nöjd faktiskt. Haft en riktigt myisg lunch/em på stan värdefullt det med! =) Faktum är att dan började lite krasst hade apont i magen o trodde min magkatarr var på väg tillbaka, kan fan inte slarva så här med maten mera, men men det blev faktiskt bättre efter lunch så skönt! Och imorrn då ska jag faktiskt cykla (bara gubbz fixar min cykel, ananrs åker jag bil dit o prommar hem) o träna, där med basta! 

Gummz är iaf tokskön nu, känns som att hon håller på att bli så stor, hon säger så kloka ord mellan varven o låter så lillvuxen. Dock frågar hon samma saker om o om igen ibland vilket kan göra en gråhårig ha ha...

Ja vad finns mer att surra strunt om än att veckorna går fan ruskigt fort nu, snart är det helg igen, fan vad skönt, nice!! O helgen efter det jag då blir man ytterligare ett år äldre, hugaligen ,fast iofs så länge man håller sig under en viss ålder är jag nöjd, eller fan det skiter jag nog oxå i bara man liksom ser ung ut o känner sig så, så är jag nöjd! :-)

 
Large View    
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback