Små saker..

Har tänkt på ibland vad små saker det krävs för att göra en glad....

Ja fast alla som känner mig vet ju att jag alltid har lätt för skratt o ser lustigheter i många småsaker, men nu tänker jag mer på såna här små saker i vardagen som kan få en att gå o småle lite så där löjligt för sig själv..
Till exempel mötte jag världens sötaste penionärs par när jag skulle på stan här om ddan, de var på väg hem o gav mig sin P-biljett ( massa tid kvar) Liksom en så gullig liten gest från dem...
Sen är det alltd  roligt när man får ett lite roligt finurligt mess, kan aldrig låta bli att gå o små le för mig själv då..,
eller småsaker som att hålla upp en dörr, eller säga att man är fin idag, ni vet bara små små saker som liksom faktiskt gör vardagen lite mera rolig ...
 
Hoppas nu inte hösten/vintern gör så att alla snöar inne under sina mössor/huvor o inte har tid se upp på varandra...:-)

En annan sak som klart ger lite vardagsglädje är såklart *s.x* ha ha ha Fan det skulle man inte vilja leva ut ha ha...

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Det står en toa utanför er dörr :-)

Postat av: Cicci

Hej gumman.
Jag håller med, vardagskärlek/omtanke är viktigt. Det finns inget som är så härligt som att få en liten omtanke som gör hela ens dag lite trvsammare.
Hoppas ni mår bra.
Jag tänker på er.
kramis

2007-10-17 @ 19:14:39
Postat av: Anonym

Lotta: får väl berätta storyn för er nån dag..

Cicci: Ja det är skönt med lite småsaker så där i vardagen! Såg nyss i din resedagbok, fan vad kul att ni varit i boston, verkar va en grymt fin stad! Tänker massor på er med o hoppas ni mår fint!!
stor kram
(ps hoppas vi kan tjöta lite på msn snart, har en sak jag vill berätta för dig.. )

2007-10-17 @ 21:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback