Söndag..

Ingen träning o inget plugg,(till tentan alltså) ungefär som jag förutspådde =) Dagen har dock varit myspsyig i allra högsta grad!!, yummie med fika hos A & P, så fint de fått det, oj oj oj, mysig läggenhet till tusen! Måste som sagt bli bättre på att hook up igen  är så jäkla trevligt när vi ses! Får allt ta tag o boka M.B nu så det inte hinner bli fullbokat, blir nog en bra kväll det . Magnus betner e ju fan störtskön, o även lite het ha ha... =) Så skönt att vår barnvakt kunde ställa upp, hon är verkligen guld värd o vi uppskattar det som f-n!! 

Morsan ringde o berättade att det funderar på att komma ner här en helg i början av december, trevligt var så länge sen de var o hälsade på nu så det blir nice!!

I veckan är det banne mig dags att sätta igång o plugga till tentan, shit pomfrittes ingen aning hur detta ska sluta egentligen  men vi får se. Ska nog kanske ringa upp till en avdelning på sjukan som inom kort kommer behöva 3 ssk vik pga föräldraledighet, så det lockar lite..

hmm vad mer säga förutom att jag trivs ganska bra nu!, vissa saker är sjukt sköna men ändå lite jobbiga ibland, svårt förklara här o nu. Trivs som fisken i vattnet vissa stunder men mellan dem kan det vara lite motigt ibland. men det är liksom svårt sätta ord på hur o vad man känner. Knappt jag vet det själv heller... Ha ha men sån är jag. Nåja jjag trivs faktiskt riktigt bra här i lkpg o man känner sig mer o mer hemma, e la bara jobbbiten o ev oxå bostadsbiten som tynger en lite ibland. Eller tynger men dessa saker man grubblar en del på. Men ska la plugga färdigt det jag börjat nu o bostad får man la ta det lite chill ett tag med. Antingen kanske man kirrat nått annat eller så får man baske mig ta tag i denna lägga o tapetsera om o köpa framförallt egna soffor o vardagsmöbler, sam en sängram till gästrummet..Men men ska föröska lägga dessa tankar åt sian en stund. Men just boende biten är la en bit man tänker mer på när det blir höst. Iaf jag. För när det börjar bli kallt o trist ute vill man gärna pyssla lite hemma, o antagligen därför jag grämer mig över att inte veta om det är nån ide kirra iordning här..

ojdå kom just på (för typ hundrade gången men hinner glömma det lika fort igen...) att jag måste anmäla mig till tentan, lika bra sätta igång på en gång!!
Johan du är guld, puss!
Puss o gonatt på er andra med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback