tänk att män ska vara så gnälliga =)

Kan inte låta bli........

Nej jag kan helt enkelt inte låta bl iatt reta gubben min, han ligger i sängen med världens skallebang, klagar över att han inte tål rödvin el är magsjuk... Lilla vän du är bara bakfull säger jag väldans glatt åt honom då.... =) Lika glad var jag väl inte när jag helt själv fick ta hand om en hel sjö av rödvin, Japp inte kul det första som händer när man kliver upp är att gumman drar sin stol till bänken där det står en bag-in box med rödvin, hmmm hon tycker nog "kranen" ser väldans spännande o fort går det, hon hinner vrider nog den på fullt ös o katastrofen är ett faktum: det är rödvin överallt , I mean fucking everywhere. Inte drömstarten direkt. Till min fasa märker jag att när jag torkar diskbänken går fanskapet inte bort helt fr bänken, den e typ rosa... Muttrar åt Gubbz att han får banne mig kila ner till affären o köpa klorin, men nej han e ju "sjuk" =) Så kilade iväg o köpte klorin tack o lov gick det bort då. Tyvärr har lådorna blitt lite så där bubbliga i kanterna av allt vin... nåja vi hoppas ju på flytt snart ändå....

så här ligger flyttankarna nu: Har nog insett att jag får släppa greppet om min drömlagg (som är vår om vi vill) dels för att de skulle höja hyran rätt saftigt, men mest på grund av lilldamen, hon trivs ju så fint på dagis här o vi trivs i området e ju ändå nära stan.. Ska nog gå på visning på en bostadsrätt här imorrn, känns lite mer i rätt, håll. alltså en egen liten tomt så gumman kan va ute o leka...Fast mycket handlar det nog oxå om att henens rum, inte ens var ett helt ritkgt rum.. Men fan så fin var den ändå!  Får väl skaffa mig en stor flott våning på äldre dar istället =) Lite surt känns det ju ang den andra lägenheten o jag har ännu inte ringt o sagt att vi inte vill ha den. Jag hoppas väl på nått slags mirakel ....

Glömde ju berätta vem mer som var på snabbbesök hos oss igår... en orm, fy rackarns vad läskigt. Jag knäppte en bild , när gubbz "lekte" lite med den, bilden var till svärfar som e tokrädd för ormar... men tyvärr har vår dam på nått sätt lyckats få bort den med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback