Dagens horoskop o lång lång lista

den 26 Sep

    VARDAG Du har starka känslor, gör något konkret av din energi så lättar ditt sinne och du blir rätt charmig.

    KÄRLEK/RELATIONER Idag är kärleken viktig, så du behöver inte försumma din partner bara för att du har fått en viss inbjudan.

    PENGAR/ARBETE Goda råd är dyra men se till att de inte kostar dig mer än vad du kan betala.

    DAGENS CITAT Peter de Vries -Alla avskyr mig för att jag är så allmänt omtyckt.

    LYCKONUMMER: 14


    En lång lång lista...


    Hårfärg: Mörkbrunt
    Ögonfärg: Blåa
    Beroende av: Närhet
    Hur mycket smink använder du dagligen?: läppglans all the time, lite puder o mascara
    Vad har du ätit idag?: slarvat som vanligt när jag e själv, så lite oboy o mackor o candy
    Dagens klädsel: Svart stickad tunika/klänning, o leggings o stövlar
    Senaste låt du hörde?: Beautiful girl
    Senaste inköp?: massa mat igår, inte mer spännande än så tyvärr (fråga imorrn istället ha ha)
    Vilka hårfärger har du haft?: ojdå fråga snarare vilka jag inte haft, men trivs görbra såhär
    Brukar du äta frukost?: Lite slarvig med det, har svårt stressa i mig mat på morgonen o sover helst så länge jag bara får,..
    Vad gör du på helgerna?: Lite olika myspys, sätter levern i arbete, åker i väg nånstanns, väldigt olika
    Gillar du att få uppmärksamhet?: Ja visst varför inte, ibland så..
    Din största talang?: ja vad f-n skulle det vara, jag är grym på att piiiiiiiip ha ha
    Husdjur: nej inte jsut nu
    Hur är ditt hår?: Uppsatt just nu
    Brukar du bädda sängen?: olika, för det mesta, går liksom o plockar ihop massa grejer på morgonen då kan man lika gärna bädda sängen med
    Har du mest skivor eller filmer?: filmer
    Favoritaffär?: Lite olika, kläder kan jag hitta på många olika ställen , aldrig svårt liksom =)
    Hur gammal var du när du flyttade hemifrån?: 19
    Hur många timmar sover du på en natt?: i snitt 6-8 timmar
    Föredrar du att vara singel?: Nope.
    Senaste hångel?: Johan såklart
    Är du nöjd med dig själv?: Ja, till viss del, lite less på att jag blitt så slarvig på att träna.
    Hur mår du just nu?: Bara fint
    Senaste program du såg på?: So  u think u can dance
    Senaste film?: Beck
    Senaste bok?: Var tvärr skolboken, som jag redan glömt vad den heter..
    Vad var det senaste du sa?: Finns den här i medium (ha ha)
    Hur ofta tvättar du ansiktet?: Morgon o kväll
    Vem vet mest om dig?: Jag såklart
    Vad har du i ditt fönster?: Blommor som ser ganska så ledsna ut
    Vem var den senaste personen du umgicks med?: Klassen, surrade mest med anna o sara
    Hur dags gick du och la dig igår?: vid halv 12.
    Och klev upp?: 7.30
    Vad behöver du mest just nu?: hmm lätt komma på lite kläder men annars kanske lite mys!
    Har du bra minne?: neeeeeejjjjjjj, som en guldfisk
    Vad ska du göra ikväll?: kika lite idol o greys
    Piercings: inte nu men har haft i naveln, näsan o tungan (opps var visst en massa)
    Tatueringar: ja en
    Skostorlek: 36
    Tycker du om någon?: jag tycker om många...
    Önskar du att du bodde någon annanstans: nja, till viss del
    Tänker du på självmord: nej aldrig!
    Tycker andra att du är attraktiv! Ja då jag har la mina stunder
    Vill du ha fler piercingar: nej
    Vill du ha fler tatueringar: nja
    Dricker du: ja mums, är så mysigt o trevligt ibland, men mest kul att surra strunt o dansa
    Använder du droger: nix
    Röker du: nej feströker,men kan inte fatta har varit sjuk sugen att röka hela veckan, nära köpa ett paket idag, men lyckats hålla mig
    Vilket shampoo använder du: Loreal
    Vilken parfym använder du: Just nu Naomi campell men sugen på en ny
    Vilka skor använder du: olika, beroende på vad jag mer har på mig samt vad som ska göras
    Vad är du rädd för: Att någon i min närhet ska bli allvarligt sjuk el nått sånt, hatar spindlar
    Gillar du att tvätta: nej, vem gör det??
    Gillar du bergochdalbana: läskigt men kul
    Bär du ett donationskort: nej, tyvärr
    Uppge din ålder: 26, snart 27
    Vad åt du till frukost?: lite yoghurt
    Hur spenderade du sommaren?: Hittade på massa skoj, åkte båt, badade, var i stugan, festade, liseberg, grillade mm mm
    Vad förfestar du på?: Olika, vin, cider eller drinkar oftast
    Nätlinnen?: nej
    Vem fick du senast en komplimang av? var la gubbz
    Vad sa personen i fråga? att jag e söt som vanligt
    Vad är riktigt jävla töntigt? Att inte kunna vara sig själv
    Gjorde du senast bort dig? Happens all the time, så vet inte
    Pinsamt fylle-sms? Ja då händer lite för ofta, men skärpt mig nu! gud vill inte tänka på det, uschan o fy skämms *rodnar* 
    Vem hade du senast en dispyt med? my man
    Vad handlade det om? Ditten o datten
    Vart köper du dina kläder? På många olika ställen, gina, hm, mq, mm mm
    Vad gör dig riktigt opepp? Folk som bara gnäller o är negativa
    Byxor?  öhhh hmm vad menas, ja då...
    När är någon söt? Oftast när dem själva inte riktigt vet om det el är med på noterna, el kanske gör bort sig lite, el lite nervös så där
    Har du raggat på internet? njo, raggat skulle jag la inte kalla det
    Hur bor du just nu? I ett råttbo som vi hyr av sambons arbete
    Trivs du med hur du bor? ja trivs med området, men inte hyran o möblerna
    Har du använt någon hårprodukt? självklart
    Hur många speglar finns i det rum du är i nu? Inga
    Var är du nu? Hemma
    Saknar du någon nu? Ja!
    Isåfall vem? Johan
    Har du åkt fast för snatteri någon gång? Nej inte det
    När var du i en affär senast? i eftermiddags
    Mötte du någon du kände då? såg en från klassen
    Tycker du om dina grannar? dom jävlarna.. ha ha, nejdå dem är schyssta, tomt brevid just nu så det blir spännade se vad det är för några,
    Vad har du för framtidsplaner? Svårt planera långt fram, men vill börja jobba snart, ja framför allt leva livet o vara lycklig
    När gjorde du senast något riktigt dumt? ja inte så länge sen kanske
    Vad drack du senast? Oboy
    Har du några högklackade skor? Yees, vill man komma upp sig i världen msåte man allt
    Vilken är din favoritfärg? Vitt o svart, fast är inne i en grå klädesperiod nu
    Sämsta färg då? måste väl bli typ aprikost el nått sånt
    sommarnattbio? kan la vara mysigt men är hellre ute o har skoj på annat sätt
    Vad har du för planer till helgen? får se, beror på om vi får besök
    Har du en hårborste i din väska? nej
    Hur många lampor har du ingen aning orkar då verkligen inte räkna heller
    Brukar du se tv3s i ditt rum? jadå
    Vill du ha barn? Jag har redan o inga fler just nu men säkert senare
    Hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? Virrhöna
    Är det många som läser din dagbok på internet? ja börjat bli en del nu
    Vilken färg har du på dina underkläder nu? svarta
    Vad tycker du om sex and the city? roligt
    Gillar du dokumentärer? Ibland, alltså typ om kids el tsunamin el oftast lite ovanliga saker, såna här djupa grejjer är la inte min stil
    Längtar du till din nästa födelsedag? Ja den börjar ju närma sig nu så ha ha
    Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Nej oftast yngre
    Har du rakat dina ben någon gång? ja då,
    Vilka språk kan du prata? Svenska, engelska (läst franska o spanska i skolan)
    Är du sugen på något nu? Jepp, eller någon kanske är bättre ord..
    Vilken är din favoritkaka? Kladdkaka
    När fikade du senast? för nån dag sen
    Är 50 cent bra? jo vars
    Vad är det värsta du orsakat på ett badrum? Översvämmning i badkaret
    Har du kvar dina barndomsskivor? nej
    Hur många hål har du i öronen? 2 just nu men har nog haft kanske 6
    Brukar du bada i sjöar om somrarna? ja självklart
    Född: 1980 i oktober i luleå
    Stjärntecken: våg
    Kall favoritdricka: på sommaren finns det inget som slår något kallt alkoholhaltigt typ cider el så, ute på altanen, mys!!, men ananrs är la vatten o mjölk rätt gott det med
    Varm favoritdricka: Latte
    Alkoholhaltig favoritdricka: Olika
    Snällast denna vecka: Inte är det då vår dotter ännu så länge, är väl min mamma o pappa då
    Säger ofta: "herregud"
    Nån jag stör mig på: Ett par kurskamrater,men brukar oftast sålla bort att inte bry mig om de som verkar lite jobbiga, istället för att irra upp mig på dem, bara waist of energy
    Jag får ont i magen: när jag stressar, är nervös
    Om jag var döende skulle jag: bli ledsen o orolig, föröska göra det bästa av allt
    Tivoli eller djurpark: helst både och är ju som ett litet barn har jag sagt =)
    Favoritspel: Nått kortspel el lika par leka bäst (kul kul ibland)
    Första jobbet: var sommarjobb på farsan jobb
    Hemma eller borta? både och skulle bli less annars
    Bio eller video? bio (men blir oftast vidoe här, pga barnvakt)
    Hungrig eller törstig? törstig
    Hip hop eller soul? hiphop
    Asien eller amerika?  kan inte välja
    Trean, femman, z-tv eller public service: 5an-Desperate housewives o ch greys
    Vatten eller juice? vatten
    Rik eller fattig? rik såkalrt
    Fotboll eller hockey? Hockey
    Bush eller hamas? INGEN!
    Rött eller vitt vin? vitt
    Hund eller katt? hund
    Bo lundgren eller Alf svensson? Rysningar av båda
    Rösta eller inte rösta? rösta såklart (men slarvade faktikst själv fy på mig)
    Plugga eller jobba? Jobba fast pluggar, jobbig fråga
    Naken eller påklädd? naken mys mys ha ha
    London eller new york? Ny, åhh ,måste få åka dit snart
    Rockstar eller moviestar? Moviestar
    Fisk eller fågel? fågel
    Arg eller ledsen? hellre arg, då känner man sig iaf handlingskraftig o tar ut sina funderingar
    Sy eller snickra? inget av dem
    Plugga eller ta en öl? Dum fråga! ha ha
    Café eller ölhak? café
    Cigg eller snus? cigg
    Blind eller döv? döv (ha ha)
    Biljard eller bowling? bowling
    Tp eller vem vill bli miljonär? vem vill bli miljonär
    Danmark eller norge? Danmark, fast kan tjäna bra med stålar i norge
    Teater eller film? film
    Barn nu eller aldrig? nu (eller för ett tag sen o inga nya nu )
    Varg eller björn? björn
    Våning eller villa? våning i stan el villa i ett mysigt område
    Eminem eller public enemy? eminem
    Nyår eller midsommar? midsommar
    Öl eller sprit? sprit
    Saft eller läsk? läsk
    Du eller jag? jag
    Kristen eller satanist? kristen
    Boule eller krocket? krocket (måste jag säga, vann över gubbz i sommras)
    Robinson eller farmen? robinson
    Fysik eller historia? pest el kolera
    Idrott eller teater? idrott
    Maffialedare eller polischef? maffialedare vore bra coolt att va ha ha
    Rederiet eller tre kronor? tre kronor fast rederiet var störtskönt
    Pizza eller pasta? pizza
    Dator eller teve? tv
    Alltid totalkasst sex eller oskuld hela livet? Kasst sex såklart!
    Bra eller dåligt quiz? Värdelöst ha ha ha
    Har du haft krångel med myndigheterna någon gång? nej
    Brukar du kissa var som helst när du är full? förr kanske
    Har du besökt Pajala? ja då tom bott där ha ha
    Har du någon gång blivit bjuden något att dricka vid utgång? ja
    Känner du till Nietzsches teori om übermensch? nej
    Spelar du något instrument? nej
    Brukar du snusa? aldrig
    Vad innehåller din favoritnattmacka? ost, skina, gurka tomat
    Hur bygger man en riktigt bra fågelholk? aldrig liksom provat
    Hur många öl brukar du dricka när du går ut? dricker sällan öl, fast det händer det med
    Vad borde du egentligen göra (istället för att sitta framför datorn)?: Städa kanske
    Vem är Kim Källström? Kim källstöm! mmmmm
    Har du ett regelbundet sexliv? Ja
    Tittar du alltid på reklamen på tv? Nej zappar oftast
    McDonalds eller Burger King? inte så frötjust i nån av dem men donken i sånt fall.
    Är du egoist?nej inte så värst
    Har du varit panda? va? näe men dom är söta
    Känner du att du måste kontrollera dina medmänniskor? nej de sköter sig nog så bra själva, fast lite nyfiken em na ju allt ibland..
    Vilken är din favoritdrink? brukar oftast be om en specialare men nått man är sugen på (inte för sött inte för surt ha ha)
    Tycker du om din pappa? Ja självklart
    Ger du pengar till lodisar? ibland
    Brukar någon av dina anhöriga bädda din säng? Absolut inte!
    Bor du i villa? nej
    Anser du dig själv som snygg: kanske inte snygg men bra söt är jag allt :-)
    Vem är snyggast: Svår fråga finns många heta alternativ
    Har du varit kär: Ja
    Ditt längsta förhållande: nästan 4år
    Är du en bra flick/pojkvän: ja då för det mesta









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback