Duktig idag faktiskt...

Ja idag tycker jag själv att jag varit duktig, attans vad jag pluggat, men vete katten om det kommer räcka, känns somatt man kom på på tokförsent vad som är bra att plugga till,(det jag skrivit idag borde jag gjort för länge sen, så man bara kunde suttit o läst det, vid detta laget) men men vi får väl se, en omtenta har ju ingen dött av heller,

i övrigt är jag som vanligt så där glad i magen som jag blir av att se på Greys, fan vad bra det är, igår började ju även desperate, hmm vet inte vad de vill, att man bara ska sitta hemma framför teven, nåja så mörkt som det börjat va ute på kvällarna nu, så är det la lika bra.

nej ingen att blogga ikväll, så tack o hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hej!!
Vad du är duktig som orkar plugga, för mig känns det just nu som att det aldrig mer kommer att hända.
Sitter på jobbet,sista natten av tre, puh. Är så laddad inför kommande fest, pratade lite med en gemensam vän som gärna hakar på.
Ha de bra,kämpa på...

2007-09-20 @ 03:45:39
Postat av: Jenny

orkar o orkar är väl lite det som känns trögt, men känns som att jag hade ganska tur på tentan idag o jag tror jag kalrade den...
kul kul ja det ska bli skoj parta lite när man kommer hem.. kramiz

2007-09-21 @ 18:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback