En till liten bild på oss...

image327


Obligatoriska "tag själv" bilden

Har varit i skolan idag, fy sjutton vad trist denna delkurs är, o snart tenta närmare bestämt på fre, om jag fattat det rätt var omtentan redan 1 /10  (kan den verkligen va så nära)så man lär ju inte ha hunnit fatta det bättre då, nåja shit the same inom sinom tid får man väl in skiten. Bliri af skoj när nästa delkurs snart drar igång.

Kollade precis in en gammal tenta tänkte jag kunde testa göra en o se hur det gick, kan säga som så att jag började skrev 1a, hmm ingen aning, fortsatte till 1b, o sen 1c, fick inse att ettan kunde jag ej men jag gav ej upp fanns ju 6 frågor till, fast det slutade med att jag bara skrev upp 6 siffror på pappret

Får la se om gubbz kommer hem med livet ibehåll han är med en polare o testare nya m3an , så jag lär iaf få sår i öronen, men får la använda mitt hörknep, vända örat jag inte hör på till o bara låtsas se intressead ut.. =)

Appropå tentan så är det rackanrs typiskt, gubbz är ledig tors o fre , men jag kommer ju bunkra in mig i böckerna då så det var synd, dessutom börjar tentan först 14 på fre, öken bara det. Ska bli skönt få den ur välrden snart så ni slipper höra talas om den...

Känner mig för trött för att få ut något som helst vettigt att skriva om så jag avslutar här o nu..
 So long my friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback