hmmm plugga går trögt...

Tjabba tjena hallå, som ni märker är jag här igen (återigen ligger böckerna framme knappt rörda, finner liksom ingen motivation, antar att när man redan läst 3 år så pust pust blir man ganska less)

Har nya funderingar nu som jag nog faktiskt ska ta tag i ,(oväntat va, att jag är lite oviss i vad jag ska pyssla med) tror jag, vi får se.. Lite sugen att ringa till kirurgen, där det verkar finnas mkt behov o be om inskolning o säga att jag kan jobba extra där sen o samma till infektion för det stället vet man ju redan mkt om o trivdes bra där. Har iaf kommit fram till att jag är en avdelningsbrutta o att psykiatri inte är något som faller mig så där jättehögt i smaken. Jag tycker om att se lite variation på patienterna, att deras vårdtid kan variera, sjukdomar likaså (självklart inom en viss ram för avdelningen) att man förhoppningsvis får sen en förbättring i deras hälsa efter vårdtiden. Har blitt ännu mer sjuk av att jobba efter att följa med i sjukhus serien, vill ju oxå vara där =) så fan det måste jag nog fixa kanske...

Åter till mina orörda böcker, att föröska plugga för iaf med sig en rad andra bra saker, just detta att man gör allt annat tom städa är ju roligare, dock är dessa små fika pauser som man tycker sig behöva ha lite jobbigt onödiga. Hade det inte varit spön i backen idag hade jag tagit cykeln ner till gymmet o tränat, men orkar inte komma fram dit som en plaskblöt säl.

Biljäveln är ju fortfarande paj, när i h-vete ska vi få till det där med försäkringsbolaget, verkar tjorva lite, fast vi har ju såklart som vanligt haft lite otur oxå så att han på bmw som har hand om det där har varit sjuk hela veckan så han har inte kunnat prata med försäkringssnubben, men jag hoppas allt löser sig inom kort, blir det nått strul blir jag så jäkla less, usch...

Ikväll är det dags för lite idol igen, kan inte säga att jag tycker det är lika bra som tidigare kanske, men tycker gynning är en grymt skön brutta o vet inte varför men Daniel B är ju fan störthet, gillar hans coola kommentarer ibland o hans humor, men framför allt his eyes när han ser nån han gillar, fan det syns ju på en gång, undrar om en annan glimrar till lika friskt med ögonen när man ser nån man gillar ha ha...

Nej nu ska jag leta fram numret till vårdenhetschefen på kirurgen, o snart kommer väl gubbz hem, kanse blir lite vilning då, (för att slippa plugga) , är ju match ikväll mot hv, kul kul hoppas det går grymt bra! så vi hörs

Håll tillgodo, o kom ihåg kika in han när han ser nån han tycker om =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback