Ingen skola idag, oväntat va ?! ;-)

Nej ni blev ingen skola idag. Hittade istället på lite andra roliga saker, samt hjälpte till med en grej..
 
Gumman sover redan, hoppas hoppas hon sover hela natten, hon fick ett psykbrut på affären idag, testade verklgien mitt tålamod så att säga, slutresultat blev väl inte som jag tänkt men hon blev iaf glad..

Är verkligen i valet o kvalet angående lördag, kan fan inte bestämma mig, var ganska anti här ett tag ,men nu efter att ha pratat med Anna gumman så lät det faktikst ritktigt skoj verkade va en trevlig fest, o hon kände inte heller nån mer än tjejen  o hennes kille som hon skulle dit med, spännande.Så hur ska jag förklara är alltså eg inte toksugen men kanske svårt låta bli ändå, brukar ju va kul ute löningshelg dessutom roligumgås mer med Anna (o resten) utanför skolan.  Fast visst är trevligt "bara" vara hemma o mysa med. Eftersom det satt igång nu o gubbz e borta en hel del, fast oxå just därför jag kanske ivll passa på att gå ut, nu när det liksom passar så kanske man får köra på det.. hmm ja jag vet ett enda virr varr som vanligt. Ni vet hur jag är. Velande till tusen...

Blir iaf kika ner på stan imorrn, kanske hitta nått fint till gumman, som hon kan ha på sig på morsans kalas, till mig själv vill jag nog bara ha typ ett rött linne. Kör nog på samma kjol som sist om det blir utgång, men men vi får se... ja just ja måste väl glida in på bolaget oxå om så jag nu har lite vin till lördagen om så behövs...

På lördag är det match mot luleå, blir nog kanske att ha barnvakt då, så jag kan kika ordentligt. =) Var förresten så gulligt i logen sist, flera av de andra mammorna hade barnvakt för första gången (alltås med en ny barnvakt) o de gick med mobilen i högsta hugg. Ingen ringde iaf, men blir kul  höra på lördag hur det gått. fast har säkert gått hur bra som helst...

Dags spana vidare så so long

Kommentarer
Postat av: Grannbruden med tre små troll

Klart du ska gå ut!

Postat av: Cammi

Oj oj tror du jag har varit nå nervös i kväll o hållt alla tummar o tår jag har för att förlunda skulle vinna....min karl gjorde exakt samma sak son din karl, du vet spelade för X antal 1000 på att frölunda skulle vinna, som tur var gjorde de det :-) Men jag som som tusenlapparna rivas i tusen bitar där ett tag ;-) Nu ska han inte få spela på evigheter!!!
Gå ut o skaka lite rumpa, det ska vi kanske göra om jag nu inte jobbar :-)
kram

2007-09-27 @ 21:49:18
Postat av: Lotta i huset brevid

Heeej!
Jag har varit ute på går´n och kollat efter ditt ´partykit´ men det låg inte där så du har det nog kvar inne...

2007-09-28 @ 09:50:22
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Jenny

Cammi: ja du jag var nog lika nervig som du, för dumfan spelade igen, men tur som var gick det vägen denna gång.. Grattis till stefan o er. Nu måste ju ni oxå gå ut o fira, skake some ass o köpa lite extra goda drinkar!
Lotta: Tack för att du kikade, den låg mkt riktgt här på diskbänken o väntade på mig.. Men men är ju virrig så är det bara, ja lutar väl åt lite utgång, kan va skoj...

2007-09-28 @ 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback