Instuderingsfrågor på grekiska

Sitter här med mina instuderingsfrågor men kommer liksom ingen vart, dags att paus, (efter typ 2 frågor..) de är så himla omständigt formuelrade så man knappt förstår frågan, vilket inte direkt gör det lättare att få ut vad svaret kan tänkas vara..

faaaaan ska ta en dusch o hoppas det klarnar!

Har som inte hänt mkt annat spännade, gubbz har åkt till finland, de har lovat kanonväder här på lör, får se om jag kanske tar gumman medm ig o åker till kolmården, fast på sön är det cirkus maximum som vi tänkte gå på.
Hittade inga skor igår, jooo bara ett par som inte fanns i min strlk, men så såg jag en tjej som hade just dem i min strlk i kassan hon la undan dem tills idag så jag får väl glida dit imorgon vid öppning ha ha kostade bara 149kr

såg förresten att gubbz match gick på nån kanal som kallas tv4/sportexpressen,ingen aning vad det är för channel men antar man måste ha nån slags extra grej för att kunna se...

Nej nu duschen sen plugg igen (kanske...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback