Jippieeee

Yes yes yes!!
Ja jag tror faktiskt jag grejade det, tentan kändes inte så där överdrivet svår, fick nog ihop poängen som behövdes öven om jag föröskte räkna snålt, men vi får se. Kändes lite som att det är tur att man är gammal i gemet, alltså gjort tentor förr, man visste lite bättre vad man skulle prioritera att läsa, för boken var göööööörtrist....

Ikväll blir det antingen "bara" myskväll hemma, eller så bär det väl till lite tentamys med damerna, vi får se, inget bestämt än, kan lika gärna bli imorrn...

Guman är pigg mellan varen (när iprenen värkar) annars är hon glödhet o typ bara sover i soffan, lillhjärtat vårt!

men men nu fredagkväll o inget mer tjöt här...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Kul att tentan kändes bra. Håller tummarna för att den blir godkänd.
Stackars lilltjejen, hoppas hon snart kryar på sig. Ha en mysig myskväll. Kramis

2007-09-21 @ 21:46:34
Postat av: Jenny

Tack gumman! ja det kändes skönt så nu hoppas ajg intuitionen är rätt.
Ja det hoppas vi medm ne verkar gå åt bättringshållet nu så det är skönt.
Läste om F o att han kanske ska spela nu, fan vad kul du vet vi håller alla tummar, o tänker massor på er. Idag fick jag igen en sån där tanke, "shit snart pyser min gumman över", ville nästan hämta hit dig o låsa fast dig här i lkpg med mig ha ha... Kommer sakna dig massor ,men ska bli grymt skoj få höra hur ni har det där borta o
höra om allt ni kommer få uppleva, till skillnad fr en annan som lunkar på här i vardagen o bara drömmer om en resa...
Stor stor kram hjärtat!

2007-09-22 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback