Skönt bara vara helt själv!

Ligger här i sängen o har faktikst en av de stunderna jag gillar allra allra bäst . (hmm ska inte misstolkas... ha ha)
Alltså gumman sover, gubben är borta o det är bara JAG som kan vara här helt själv en stund o bara liksom vara, åhh så skönt! Hmm alltså tycker om sällskap e ju verkligen inte en ensamvarg men när man har kidz så är det så intensivt mellan varven o jag älskar att bara kunna slappa så här som jag gör jsut nu!

Nu börjar snart Greys, kul kul!

Shit är i valet o kvalet, har varit grymt sugen på att glida ut här mellan varven men nja inte helt säkert. Fast ju mer veckan går så blir suget allt större, ja ni vet hur det brukar vara. Till saken hör att Anna skulle ut med nån (några tjejpolare, ingen aning vilka känner bara Anna) och sa att det vore skoj om jag hakade på. Och man är ju inte den som är den ha ha. Speciellt inte här i linköping då tillfällen är så jäkla sällan. Vet att jag nog inte tvekat om det inte varit för att jag ska hem nästa helg o där vet jag ju att det blir fest. Men nja blir nog kanske utgång vi får se, allra helst kanske jag var sugen på lite mys men vi får se...

Är iaf sjukt sugen skippa skolan imorrn, känner inte för det för fem öre, åker hellre o tränar o kanske kikar in stan istället, men vi får se, måste väl kanske glida dit, om inte annat så för att höra bättre om lördagsplanerna...


Men men ska inte tjöta mer nu så god natt o myspys på er allihopen, stor kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback