Summering av helgen.........

Nu tror säkert alla ni som vet att jag var ut igår att jag legat hemma o varit apbakis, men där tar ni faktiskt fel. Nio var man uppe o det bestämdes att familjen skulle åka till Mantorp. (kanske inte var min högsta önskan efter några få timmars sömn.. men men jag gav med mig) Så dit brummade vi, var nicigt, mycket folk o roligt kika lite. Synd bara vädret var piss. Jag kikade iofs mest in folket som knatade runt där. En hel del olika sorters människor vill jag lova. Det som övergick mitt förståd var en del som kom uppklädda som att de typ skulle på galapremiär, Hallååå vi talar om Mantorp Park....=) Nåja gumman hade iaf väldans väldans skoj, för det var ju som sagt pissväder, vilket resulterar  i mycket gegga o roliga pölar... Hela familjen såg ut som lerhögar när vi kom hem. Men vi hade en trevlig dag där ute. Ikväll ska jag flotta till det ordentligt med gosaker, men vet ni vad det får man ju såna här bakisdagar....

Gårdagen var väldans skoj, Anna o company är sjukt trevliga, så det var ritkgt kul. Däremot diggar jag inte blue heaven så där jättemycket så det var la sisådär. Festen vi  var på var "bålfest" Han hade blandat en hur stoooooooorrrrr tunna som helst med bål i (o så många var vi ju inte..) så dricka blev det för alla.  Ja gårdags kvällen var mys på hög nivå, gör jag gärna om! Knäppte för övrigt en hel drös med kort, men tror inte jag lyckades få ett enda bra, vi får se, kanske dyker upp nått senare)

Nu är det snart middagsdax, sen börjar myskvällen =) Är för övrigt så glad över "min" Johan, du är så fin o go, snäll o rar, du är helt enkelt myspys för mig!! Kram

KRAMEN PÅ ER ALLLA ANDRA MED







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback