Tisdag är inte min favoritdag!

Ja vi är visst lite olika.... Vissa av oss hatar måndagar, hmm kan väl inte heller påstå att jag är nån stor fantaiker av måndagar, men eftersom det är ett bra tag sen jag liksom jobbat länge så har jag inte heller direkt haft den där måndags stressen, som många av oss har. Men visst är det bra mycket roligare när veckan lider mot sitt slut och det börjar bli helg. Inte för att man kanske alltid gör så mycket speciellt då heller, men just den här ledighetskänslan att man kan göra vad man vill, unna sig lite gott att äta o dricka, bara myspysa!

Jag tyckte alltså att gårdagens måndag var riktigt trevlig, (vilket jag hörde en del andra absolut inte alls hålla med om) Men det var som att jag fick igen idag istället. För igår liksom njöt jag bara av livet o imorse vaknade jag sjuk o eländig (visserligen ganska ok nu) begav mig mot skolan för en lång seg dag med föreläsningar. Ja så var inställnignen innan jag kom dit, väl där var det till och med 1000ggr värre. Tråkigare föreläsare harj ag nog knappt stött på o hon ska ha hand om pedagogik ha ha. Nästa föreläsning så satte snubben på en film som var i 2h (utbildningsradionjippie bara det, han gick för övrigt själv) som de som ville kunde disskutera lite efteråt då han kom tillbaka. Jag stod ut i ungefär 1 timme sen pös jag mot affären. Inte vidare kul det heller, handla massa mat o kånka på den, vid hämtningen på dagis var Tindra sjukt arg, fröknarna såg helt chockade ut o sa att de aldrig sett henne sån (kan tillägga hon somnade bums hemma i sofffan)Väl  hemma hade jag fått ett sjukt tråkigt brev grrrr less.  Kände mig dessutom allmännt trött, less o irriterad på min sk hjärtevän. Så, so far har min tisdag varit piss, vet inte om jag kommer hata tisdagar framöver, är väl lite drastiskt. Men denna tisdagen är då fan inget kul. Fast kvällen är ung så det blir säkert bättre ju längre kvällen lider, kika lite idol o desperate, kanske mumsa lite candy, allt för att förösöka höja upp denna tisdag till en lite roligare dag

ha ha ha ha var en grymt uppmuntrande inlägg men fan har jag haft det skit ska ni allt få höra det ha ha ha

En liten bild på min guldklimp kan iaf få sätta lite guldkant på det här inlägget:
image329

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fy gumman, dagar som den du idag har är HEMSKA! Då allt gå fel. männsikor irriterar osv. Hade en sådan dag häromdagen, lust att låsa in mig i ett skåp och inte komma fram förrän dagen efter(vore kanske bäst för allmänheten också!)!! Men det man får försöka tänka är att; DET GÅR ÖVER! FIN bild på ert lilla härta! Så stor hon är, ser ut som en riktig Dagis tjejja med fläta och allt! :-)
Hoppas kvällen blir bättre gumms, köp lite godis och lägg dig under en filt. Ge Johan ansvar över T och bara njut och slappna av -Det förtjänar du!
PUSS

Postat av: Elenor

Försökta maila dig bilderna från i somras när vi var och badade, men är osäker på om dom kom iväg, jag är ju inget dataproffs direkt. Men om dom kommit fram hoppas jag att dom kan muntra upp lite!

2007-09-25 @ 21:25:10
Postat av: Jenny

Sannis: Ja man msåte la ha dem dagarna oxå, känns dock bättre n uefter att ha sett på alla grymma damer i idol.. Dock är gummz vaken ännu efter en sen tupplur på em så vårt hem ser ut so mett bomnedslag just nu men men det får gubbz fixa ha ha
Elenor: Hej gumman! vad kul, skikcat via mailen? inte fått än iaf ,men kanske dyker upp, hoppas vore hätteskoj se. Du är du ännu hemma nästnästa helg?? Hoppas det för då dyker jag hem en sväng! Kramiz

2007-09-25 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback