..

Värsta rysaren i kvalserien, inte sett själv men har ändå hört olika rop titt som tätt från vardagsrummet så man kan säga som så att jag vet ändå hur det går...

Bilen är för övrigt pajj igen men är nog inget allvarligt, ja ja vi fick iaf en rätt schysst bi latt låna, en typ helt ny demobil en x3, soft...

Har haft en mysig fika date idag! Får göras om,. var sååå duktig så sen lyckades jag med att bara köpa saker jag verkligen behövde. Blev nya strumpor, ansiktskräm o så nya pillz...

Saknar  lite, ja lite saknar jag nog allt, trots att jag oxå e lite less på en störig sak(beteende) men men ja skitsamma, inte så att jag bryr mig liksom, varför bry sig i nått man ändå inte kan påverka själv, e ju bara onödig energi...men lite ,ja okej ganska mkt saknar jag nog allt...


Snart snart snart är äntligen kvalserien över för denna gång, tack o lov!! spännade som fan vilka lag det eg blir...

Har även legat o sett so u think u can dance, fyyy fabian vad grymma dem är en del! O ja han benke i juryn e ju rätt smaskig se på ;-)

kramen o kyssen på er...

Kommentarer
Postat av: Lotta vansinnig i dag efter en usel dag!!

Hej!

Jag får väl be om ursäkt för min gubbe antar jag. Jag vet ju hur det brukar låta och det där måste ju ha varit värre än någonsin!

Jag är så jävla sur i dag. Du har säkert hört att vi som lämnar och hämtar hos Marita inte får köra upp med bilen i området längre (säger vem? ..om inte den gråhåriga pagetanten på hörnan har jag luskat ut). Asså.. det innebär en sånt jävla extrajobb för mig på morgonen. Det är redan asjobbigt som det är och nu måste jag ställa bilen nedanför fyren om den enda rutan som finns där är ledig, annars får jag väl stå vid affären antar jag. Vem faan är det som bestämmer var jag (vi) får köra? Och varför ska särskilda regler gälla för oss? Så i morgon är det lilla vansinniga jag (suraste arbiggan) som skall gå till botten med detta!! Jag är så sur fortfarande efter snart tolv timmar att jag inte kan sova... Jag kan verkligen inte hjälpa det men jag blir så barnsligt jäkla provocerad bara för att jag fick en hint om att det var den där självutnämnda trafikpolisen som konspirerat runt...

Ja ja.. det var väl trevligt att vi ska få se Linköping tvåla dit Rögle några gånger nästa säsong! Håller med om att det är skönt att kvalserien är över. Nu vill vi bara se guld som glimmar på G-liden ** också!

Postat av: Anonym

nej du det var då ingen fara, han var bara lycklig som ett litet barn!!!

Men du lotta, skit bara i den där kärringen ,hon har ju liksom ingen rätt att bestämma det... så
f*ck her...

Vore grymt med lite guld.. men men nej jag vågar inte tänka så än..
ses ikväll, hörde du oxå skulle jobba
kram

2008-04-11 @ 09:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback