..

Kan inte låta bli att fastna i såna här töntserier.. he he..
Nu måste  jag nästan se nästa avsnitt av The Hills på MTV, har ingen aning om när det går, men kan inte låta bli såna här typ reality såpor.. oj oj måste ju se hur det går för Lauren o Jason, på nätt sätt är dem söta tillsammans, fast oj dem är liksom ändå inte bra för varann, J är sjukt svartsjuk o blir tjafs för ingenting o det gör typ att L redan från början undanhåller saker från honom för att slippa allt onödigt tjafs (alltså saker som eg inte är nått, typ att de skulle fota badmode med manliga modeller he he), hmm  man ser liksom att de verkligen tycker om varandra men att deras löööv mest gör ont... hmmm ja ja har liksom bara snubblat in på det där nångång då o då så nästa gång jag ser är det säkert nån helt annan grabb som gäller.. men men hmm kan inte låta bli att se på sånt där tjafs när jag väl slår på teven o det är på.. Höll ju nästan på att bli sen till O´L i onsdags för att jag hade svårt slita mig o hoppa in i duschen he he...



Har ni för övrigt tänkt på vad många låtar eller olika sorters musik man förknippar med liksom nått speciellt, inte så att det kanske är så varje gång man hör den låten men ibland tex:

I'm Yours: klockrent nyårsafton för mig
My Hero: Hockey
En låt med live el ja eg hela skivan: PDOL spec natten...
Starkare, Sara Löfgren: Hockey med Nina (när jag o j nyss blitt tillsammans, hmm J började nästan skratta i båset när den låten kom o jag fnissade lite för mmig själv på läktaren)
Apologize: ja lyssnat massa på förknippar nog mest med j kanske
Karatefylla: tänker nog på häng nere i köölix i C's myskällare, jag envisades med att höra den
Hey Mickey: kommer nog from nu förknippas med dansgolvet på cleo o en annan version...
Dancing on the celing:  kommer alltid förknippas med sommar o gotland för mig, after beach o dansa på bordet
Djungelboken jag vill va som du: Studenten omgjord av vår klass sjöng på trappen: bla "Ni vill ju va som viiii se ut som viii gå som viiii.... mm mmm
Ni vet den här köttbullereklamen, I would walk 500mils...: Tänker jag på häng med guran o hög kanske inte så fin sång av många många personer.. en valborgs får bra många år sen...
Lisa Nilsson Långsamt farväl: spelades massa på radion just som jag bestämt mig för att jag inte ville leva med L mer, var jättejobbigt kommer ihåg flera ggr den spelades när vi tex satt i bilen tillsammans o mina tårar ville bara börja rinna på mina kinder, fyyy får rysningar ännu av vad jobbigt det var, att höra den där o då...
Bob marley, många många låtar: Ja det är Bali för mig, spec hänget på den där klubben som de tyvärr bombat (idioter!!), oj oj ja det var ruskigt skönt!!!
Empty room: Kommer jag nog alltid tänka på min lill tös nä jag hör, för hon e så förbaskat söt när hon sjunger "empty ooom, emmpty hat" lillan
Låten som K sjöng på T´s dop(glömt vad den heter):  Kommer såklart alltid förknippas med just detta..
 
Ja oj oj sen finns det många många fler, många som liksom osar sommar. O många man liksom får flashbacks till när man hör själva låten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback