..

I helgen har gubbz föräldrar varit på besök, har varit trevligt! Synd bara de inte fick se en vinst.

Vädret igår em var lovely blev en prommis runt ån, skönt skönt..
Imorse har jag varit duktig o gått ut o prommat tidigt, lyssnat på Adam o gry o garvat som vanligt...fan så sköna människor.. , Att de tyvärr oxå spelade Amy diamond är la saker man får ta liksom...
Nu är vädret rätt nice igen o jag är sugen på en prommis till i em hmm ja ja vi får se... Ikväll bär det iaf av mot småland (hmm ja jag tror det ligger där) alltså till Jönköping blir nog suprans trevligt, hoppas på vinst idag!!!

Förresten uppdatering av lillörat: idag när jag satte ena hörluren mot det örat, hörde jag, jipppiiiee framsteg, jag hörde tom när jag hade den en bit bort. Dock måste det vara en ovnalig känlsa för min lilla kropp för det liksom killade i hela örat efteråt nästna ända till halsen he he...

Pratade även länge med lillan i telen imorse, mitt hjärtgryn snart pallar jag inte mer!!! Hon var så söt när hon frågade " Mamma är du ledsen" , usch fy dååååå höll ju tårarna på att komma, men nej: " Mamma är glad bara lite trött, men jag saknar dig maaaaaassssor"..... Tindrizens lovely svar " Mamma saknar dig ozzå" Jag sa att oj vad vi ska kramas när mamma kommer. Hon skrattade o sa :" Ja mamma pussas o kramas"   JAG LÄNGTAR!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback