.....

Hmm surt surt surt säger jag bara, var la inte matchen man hoppats på direkt.. hmm nåja än finns hoppet kvar...
Var iaf trevligt åka iväg med alla girlzen, vi satt superhögt upp, gahh svindel he he... ja det var nice men sen gick jag o J ner o stod typ i ytterkanten av klacken istället man såg bra mkt bättre o var mera stämning, jeppz man kan gapa o skrika lite mer =)

De sista sekunderna innan avfärd var rätt nice de hade jag gärna uplevt igen men men de är ju bara såna där moments som liksom dyker upp o sen är gone så är'e o det är la det som är det sköna...
Fingret råkade spela mig ett spratt idag, fan var verkligen inte mening, gaaaaaahhh hjälp, hmm jag som inte skulle.. Typiskt, bara lots of svammel oxå, eller ja vad sjutton vette kattsingen, svårt säga vad som är svammel o vad som är inte, svårt klura ut... har ingen aning eg... eller bara att rädd är onödigt vara, vet vad som gäller o följer lekens regler... he he.. droppar det där ämnet här o nu, bara massa knas som jag ju inte ens e klok på i bollen så att få ut kloka ord här njet si det går nog ej he he...

men men time för lite mackor o hörrrni på onsdag då tar vi dem!!!!!!
Stor kram på er alla, extra stor till er jag saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback