..

Fan oxå!

Fick precis veta en INTE så rolig sak om mitt jobb, det gör mig både arg o lite nervös..
Hmm hur i hela friden ska detta eg gå.. känns inte så bra i maggropen, ja ja vi får se...
Fick iaf höra lite bra ord för framtiden så det är ju bra!

Känner mig ledse för en speciell persons skull nu o önskar all lycka till i framtiden!
Som jag sagt så tycker jag personen i fråga gjort så gott denna kunnat, inte en persons fel att en skuta håller på att sjunka men tyvärr funkar ju vårt samhälle så rätt ofta, att en syndabock ska utses. fan!!!

Tur man e i norr kan koppla bort all skit som händer just nu...

Idag bär det upp till kööööölix där vi beställt palt av J's farmor o mums, fan evigheters evigheter sen jag åt det åhhhh ska bli såååå gott....

Igår fick vi se pics på en grym bil som ett par vänner till oss köpt, fan vad nice,, måste glida lite sen he he...=)

Mnem ne time to go...
see u



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback