Boring

Det här med att vara hemma o vara sjukskriven, utan träning o ingen lilldam hemma, nej si det passar inte mig...
fy fabian vad boring:

Se själv en bild som säger det mesta:
Uttråkad jennybenny... (även lite trött i ögonen)
image531


Fast jag vet att det är bra, för jag får ännu såna här yrselattacker ibland som är ruskigt obehagliga men men jag hoppas det går över snart...
Kom precis på att det börjar vara dags dra igång den årliga 21turnieringen som jag vinner varje år =) he he.. åhh hade varit så skoj men kom lika fort på att det nog inte går så bra , med just sprignandet o hoppandet o böjandet, för det är när det liksom blir för mkt rörelser i olika håll som jag blir så där yr. Tex när jag städar (synd he he) av allt börjandet o så upp o så böj, nej fy då mår jag dåligt... Så får la hålla mig på mattan ett tag till

ja ja time att hitta på nått skojsigt iaf,..
kanske det blir lite movie ikväll iaf... vi får se. måste försöka mig ut ¨på min prommis oxå, har inte blitt av än..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!

Trist att bli yr i huvet. Är det pga att balansorganen sitter i örnen eller? Vår bekant har nån sjukdom som gör att det lossnar några kristaller (??) i öronen som gör att hon får världens yrsel. Hon kan ligga däckad i flera dagar..

Kram på´re!

Postat av: Susanne

åh jobbigt med yrseln. Blir det några elaka ärr i örat nu eller kommer du inte känna av det alls? (hoppas). Jag hör riktigt illa på ena örat, det är så jobbigt ibland.
Kram till dig gummsan!

2008-04-15 @ 21:53:10
Postat av: Sanna

Snyggve! :-) Lillörat skall du vara rädd om darling så var rädd om dig och avvakta med att vinna skiten ur gubben din! :-) KRAMIS

2008-04-15 @ 22:22:24
URL: http://jagodu.blogg.se
Postat av: Cammi

Jävla HV71!!!! Hoppas Johan inte har allt för ont i ögonbrynet! Dränk sorgerna ordentligt och kom hem! ;-)

2008-04-18 @ 22:39:53
Postat av: Anonym

Lotta: hej hopp hmm ja det är la för att det ligger så nära...men men blir la bättre.. kram kram

Sussan: nej jag tror itne det ska bli några bad scar får se, ska på åb imorrn.... Ja du det är itne skoj, bara kolla upp det gumman kanske dem kan fixa.. kram kram

Sanna: Snarare trggve =) JA då men snart snart snart ska jag kick his ass =) Kramiz

Cammi: Js fyyyyy! men men nu är allt lagt sig så ok, dem var ju fenomenala hela grundeserien o bara lyfta på hatten för liv, gryyyym målis!!!
Jsdå dem är dränka med råge, så vi ses snart kram kram

2008-04-21 @ 13:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback