dagens...

Dagens...

Dagens outfit
:
  rosa stor t-shirt med svart tryck, en svart stickad hmm stor kofta, svart leggings o under får ni dream on att veta....

Dagens mat: Blir potäter, kotletter o sallad

Dagens känsla: lite trött o men även lite myssug

Dagens sötaste: de 2 pojkarna som nyss plingade på o ville ha autograf, J sotd i duschen så jag fick springa ner, när jag sa hejdå så var den ena pojken så söt o sa " Hälsa Johan att han är den bästa i lhc" he he... söt!

Dagens bild: J i ab, men brassarna, han ser så liten ut på nått sätt, ..

Dagens lustigaste:  måste nog ha varit det som skedde på ågatan i natt, en kille hade med sig en rakapparat i fickan, hmm weird.. o jag fick äran att raka lite, syrra som jag är.. (dessa sportnördar)

Dagens utrop i maxihögtalaren:  Ni som har bilen med regnummer... UON... = vår bil, vänligen gå ut o flytta den snarast he he he....

Dagens skönaste: liten siesta på eftermiddan

Dagens vill ha: ett par snygga lite baggy ljusa jeans o nått snyggt linne, samt ett par schyssta solbrillor står högt upp på min lista just nu, jag en lite smaskig kyss oxå...

Dagens måste: fixa färdigt med tvätten, bläää, trist...

Dagens ros: får la bli till s för den trevliga gårkvällen

Dagens ris:  nej huga vill inte risa, men om jag måste får det la bli till alla gnälliga personer

Dagens ros 2:  måste nästan personen i natt få för sin skojsiga kommentar :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback