En natt med väldigt konstiga drömmar..

oj oj oj vad jag drömt weirda drömmar i natt, ni skulle bara veta!!
Fattar inte varför o hur det kommer sig..!!??

Slutet av natten alldeles innan jag vaknade drömde jag att jag körde cross o inte lite heller, alltså jag var typ helt svettig när jag vaknade nästan. Dessutom lite söt, gubbz undrade vad jag syslade när jag lite i nattmössan men ändå typ vaken, först liksom torkade av mig i ansiktet o riktigt pustade ut, sen började jag borsta av mina ben,... Ja det fattar ni väl , jag var ju alldels lerig o smutsig... he he... Vars fan kom den drömmen ifrån???
Ja ja ,jag skrattar iaf lite åt mig själv när jag tänker på hur jag var inne i det där, ser mig själv ännu framför mig, helt så där smutsig o dan he he

Den andra drömmen som jag drömde mer mitt i natten, var omöjligt ännu sjukare... på ett helt annat sätt.. den har jag absolut ingen som helst aning om var den kom ifrån, gaaaahhh hjälp blir nästan rädd, drömde lite halverotisk dröm, eller erotisk men den innefattade lite kyssar o hmm lite annat smek, av en person som jag visst tycker är grymt schysst men som jag fan aldrig aldrig nånsin skulle kunna tänka mig nått som helst samröre med what so ever (alltså handlar självfallet i fall J inte fanns med i bilden) , nej ni det finns liksom inte på världskartan såååå varför i h-vete drömde jag så där... hmm måste varit för att vi talat om denne person o kanske lite om hans äventyr ev äventyr under kvällen. Ja så måste det vara, finns ingen, ingen annan förklaring, gaah blir ju rädd. Lite typiskt i vanliga fall glömmer man ju rätt lätt sina drömmar, men huga varför ska jag komma ihåg just denna..


Ja jaj nu borde jag drömt nog med knasigheter för ett bra tag framöver... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback